Followers

Tuesday, June 28, 2011

MARI PAKAT-PAKAT KITA BELI APAM DOT-DOT!!!

Salam semua pembaca budiman..

Kali ini saya ingin mempromosikan  perniagaan apam dan cupcakes seorang pembaca blog ini,yang kebetulan nya terserempak masa berjalan jalan di Ikano Power Center Hujung minggu lalu..hari Ahad lepas aku berlari KL marathon aku terus ke Shah Alam untuk berjumpa Zana sebab dia nak bagi Apam.Apam dot dot campur ngan Apam spiral.Actually dah lama jugak teringin nak rasa apam dot dot sebab rupanya yang sungguh cute dan comel.Alhamdulillah rezeki ada.Terima kasih Zana!


Dekat 100 bijik jugak dia bagi.. Boleh lah di agihkan pada kawan kawan lain.Rasanya pun sedap..aku suka.untuk minum petang pun sesuai selain diberi sebagai doorgift di majlis majlis perkahwinan.dengan harganya yang reasonable (RM30 for 100 pieces for apam dot dot,RM32 for 100 pieces for apam spiral) memang patut lah ia jadi trend zaman sekarang untuk event event tertentu.


Untuk sebarang pertanyaan, boleh call/sms Zana di 019-3850889 atau email fafaudecraft@yahoo.com Self Pickup : ~ Weekdays : 1-2pm /5.30pm above ~ Shell Taman Desa, Jln Klang Lama, KL (Near Mid Valley) ~ Weekend/Night : Seksyen 15, Shah Alam (Near Toyota Showroom) 



Assalamualaikum...Fafau de Craft akan menerima tempahan sekitar Selangor/KL sehingga 3 Julai shj! Dari 4-31 Julai sy akan berada di Kota Bharu Kelantan. Selama berada di Kota Bharu, InsyaAllah sy akan menerima tempahan sekitar KB jika ada yg berminat. Pada yg berada di luar Kelantan, msh boleh membuat tempahan,ttp APAM shj coz apam boleh dipos!But kena tmbh kos penghantaran... :) Sekian. TQ  

-petikan ini saya ambil dari blog beliau


Info tambahan,dalam apam ada filling jugak.macam jem.ni filling perasa oren.gambar di bawah filling blueberry..lagi bertambah mantap lah this apam dengan adanya filling kat dalam tu.filling ni ada 4 pilihan sebenranya.selain oren dan blueberry,ada juga filling strawberry dan filling kiwi.Ikut atas apa yang korang suka lah.


Untuk keterangan lanjut,korang boleh layari di Blog Zana :http://my1craft.blogspot.com/.Bukan setakat apam ni sahaja yang ada..macam macam lagi cupcakes,chocolate cakes,red velvet yang boleh ditempah..Tempahan sekitar lembah klang.luar dari lembah Klang untuk apam sahaja sebab Apam boleh di pos.Selamat menempah ya korang!!tempah jangan tak tempah.

*Oh ya,saya terlupa.Home made Chocolate pun ada untuk tempahan..kiranya macam macam ada lah..:)Semoga perniagaan kawan saya ni bertambah maju..Insya Allah.

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

skang memang fenomena apam polkadot...sana sini member dok jual...aku gak yang takde masa nak buat...huhuhu

Fafau de Craft ( Zana ) said...

timer kasih azim utk entry ini..really appriciate!

tintabercerita said...

salam..adoi comel la plak polka dot..huhu
btw..mmg cntek apam tuh

kemang~ said...

huii lawa apam nye... rase mcm nak simpan tarok dlm almari je..wakaka

rasp said...

a'ah lah, apam polka dot yg chomels nie memang tengah fofular kan......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails