Followers

Friday, March 21, 2014

KFC : ADVERTISEMENT vs REALITY

Petang tadi.

Berusaha untuk mencuba makan produk baru dari KFC burger zinger reloaded. Nampak dalam gambar sangat menyelerakan. Tak perlu saya huraikan KFC cawangan mana.

Beli satu set. Dan buka bungkusan. Sedikit kecewa sebab indah khaba...
r dari rupa. Yang paling sedih sebab tak ada salad hijau segar dan hirisan tomato seperti dalam illustrasi. Bila saya komplen pada pekerja mereka, dengan selamba dia kata - sayur tak ada. Dah habis.

??????

Sepatutnya, semasa saya pesan menu sekurangnya pekerja itu perlu maklumkan keadaan sebenar agar pelanggan seperti saya tidak rasa tertipu.

Benar seperti yang kita sering lalui dalam kehidupan. Realiti memang tak seindah mimpi.

*jangan pertikaikan soal saya bersyukur atau tidak. Saya bersyukur sangat-sangat dah ada rezeki macam ni. Tapi pokok pertikaian di sini ialah kegagalan sesuatu restoran untuk memenuhi kehendak pelanggan seperti yang telah dijanjikan.
 
Feeling cheated.
 

2 comments:

sudipVSsenduk said...

alahai.. keciknya

kak ina kl said...

salam ziarah
Cari info roadtrip nak ke kk dari miri. Memang banyak info yang menarik banyak membantu..insyallah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails