Followers

Friday, January 9, 2015

PROLOG : KEMBARA PENYUCIAN JIWA DI TANAH SUCI KOTA MEKAH DAN KOTA MADINAH













Alhamdulillah..
Kembara ke Tanah Suci dari 28 December 2014 - 8 Januari 2015 
berjalan dengan lancar

Baru kembali ke Tanah Air Malaysia
Ada kesempatan saya update lagi nanti.

Assalamualaikum.

9 comments:

Najib Ariyan said...

Alhamdullilahhhh.... balik dah Abg Aji? comelnya Abg Aji kat sana...muka penuh rahmat... errrr dah mintak doa doa kita yg mengarut tu ker? kalau kabul alhamdullilah kalau tak Allah simpan nanti bagi kat akhirat... kat sana langsung takder yg mengarut...

Oleh oleh cheq tak mau yer... dah banyak sangat orang bagi... nak doa tu jer...

i'm shin... i'm inesen said...

Alhamdulillah dah pegi tanah suci.. ada gak teringin tp lom plan bila.. wahh sana ada KFC ek

An said...

Alhamdulillah

Rindu nk kesana lagi..semoga ada rezeki jadi tetamuNYA lagi..amiin. :)

eiz said...

Assalammualaikum..
lama x menjengah ke sini..Alhamdulillah azim selamat pergi n kembali dari umrah..rehat cukup2..jgn lpe kongsikn pengalaman g umrah nti..

Najib Ariyan said...

yeayyyyy dah main ramai yg komen kat blog nihhh.... caya lah....

@xiM said...

najib ariyan,

Alhamdulilah saya dah sampaikan doa abang apa yang patut tu.. semoga Allah memakbulkan doa doa kita semua..

*dah ada orang komen.. kena rajin buat blogwalking.. hehehe

@xiM said...

i'm shin,

yup sana ada KFC.. banyak juga fastfood yang ada.. Starbucks pun merata rata. hehehe..

Saya doakan agar awak dapat sampai ke Tanah suci juga suatu masa nanti.. Ameen!!

@xiM said...

An,

Ameen!! semoga dapat sampai lagi suatu masa nanti

@xiM said...

EIZ,

bAIK.. INSYA Allah ada kesempatan saya tuliskan pengalaman di sini.. Ameen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails