Followers

Thursday, September 6, 2012

MY BIRTHDAY CELEBRATION @ NANDO'S QUEENSBAY MALL


Petang yang cantik.

Kirmizi jingga menyelubungi isi alam. Hari ini merupakan hari kelahiran saya. 28 Tahun dulu bersusah payah mak melahirkan saya di Hospital Kemaman. Terima kasih mak. Terima kasih ayah. Sebab melahirkan dan membesarkan saya tanpa mengenal erti penat lelah. Tanpa kalian saya tak akan berada di muka bumi ini. Tak akan terbalas jasa dan pengorbanan yang kalian lakukan. Sungguh, kalian akan tetap menjadi idola dalam hidup saya sepanjang zaman.


Makan malam kali ini istimewa.

Sebab saya makan bersama seorang teman istimewa. Terima kasih pada kamu kerana bersusah payah meluangkan masa untuk makan malam bersama walau saya tahu kamu punya agenda lain di tempat kerja. tempat pertemuan kami di Queesbay Mall dan seperti kebiasaannya, Restoran NANDOS menjadi pilihan. Saya suka ayam panggang di Nandos. Tiada bandingannya di tempat lain.


Makanana yang kami pesan


Bayi yang comel dan asyik menjeling ke meja kami.:)


Teh chamomile


Alhamdulillah kenyang..dinner merangkap berbuka puasa


Selesai makan malam, muncul pekerja NANDOS membawakan Cupcake ini. and i tell you what? it was lovely Chocolate cake with Turqoise icing on top of it. Thanks Dear!!


HAPPY BESDAY AZIM ASHAARY!


Speechless and i just keep smiling all the time


It's a bear. Mini bear. Yet it was so cute!!


Thank You for the Card and the Present!


There's a clue inside the box but i just cant figure it out


Got to sleep early because tomorrow i've got the invitation to invade the moon kingdom. Could not figure that out but i'll be waiting for tomorrow to come..

Dear you, thanks for the dinner and everything.

*Terima kasih pada semua yang wish untuk hari lahir saya sama ada through call/sms/email/facebook/twitter. Saya hargai ucapan kalian..Terima kasih banyak-banyak ya semua! Semoga pertambahan umur menjanjikan sesuatu yang lebih baik untuk diri ini.Insya Allah.

1 comment:

Unknown said...

wah....so sweet...celebrate birthday dengan orang yg istimewa lagi...Anyway Happy Birthday Azim, May Allah bless you....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails