Followers

Saturday, June 30, 2012

SOMETHING ABOUT YOU..

I've been sleeping since 4pm due to the bad headache after PKPI program is over.

6.50pm.

Got a wake up call telling me to look outside my house..dalam keadaan mamai aku jawab telefon and separuh sedar..terhuyung hayang aku bangun..kepala makin sakit pulak lepas bangun tidur..tapi gagahkan diri jugak untuk ke depan pintu rumah..


and i see one Body Shop paper bag hanging at my grill.

There's a note inside the paper bag with  3 tupperware. and i know mesti makanan dalam tu..and at the same time i was hoping to meet the one who delivered me this..But she's not around anymore. Dia kata just try her luck untuk hantar makanan since dia tahu aku nak ke KL petang ni..yeap.aku nak ke KL tapi sebab pening kepala aku just rest lah dulu..Maybe later we can meet ya.


Aku bukak satu tupperwre - nampak ada kek..so yummeh and tempting!!tak pikir panjang aku terus  makan satu slice..dan memang sangat sedap ye.Bukan aku puji sebab si dia yang bagi. Tapi sebab memang sedap. Namanya Chocolate Almond Torte..This is Recipe dari Masterchef Malaysia aritu..kalau nak resepi rujuk link ni : http://www.zestbyezani.com/choc-almond-torte.html. Tak muak kek ni.


Ada satu lagi makanan - Roti Jala + Kuah manis Durian..Biasa roti jala kaler kuning ni kaler Hujau pulak..kalau buat warna warni mesti cantik jugak kan.hehe..apa apa pun thanks a lot pada yang memberi..Boleh la buat makan malam..Thanks ya.ada ubi ada batas ada hari boleh ku balas..tapi aku tak reti lah nak buat kuih..buat nasik goreng boleh la..haha.:)

Thanks for giving me joys and smiles 
Thanks for being you.
Thank you.

*Malam ni aku akan bergerak ke Kuala Lumpur..maybe rest satu malam kat sana then esok akan bergerak ke Kemaman..balik kampung since seminggu ni 1 - 5 Julai ada Audit di Paka..so dapatlah teman mak minggu depan..Insya Allah..Wish me a safe journey ya!

5 comments:

Izwa Kamaruddin said...

Oh hooo....so sweet!!

Unknown said...

Azim...sedaptu roti jala + kuah durian ditambah pula dengan choclate Almond torte. Kalau tengah lapar...mmm memang tersangatlah sedapnya...Untung ada orang sudi hantar makanan...

Fazlee... said...

Delivery from within kuarters.?interesting!

Fazlee... said...

Delivery from within kuarters?interesting!

@xiM said...

Fazlee,

mana ada within kuarters..Orang lain lah ni.hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails