Followers

Thursday, September 6, 2012

ANOTHER YEAR IS GONE, HAPPY BIRTHDAY AZIM ASHAARY!!


28 tahun yang lalu, Mak bersusah payah lahirkan seorang bayi lelaki 6 September 1984 pada jam 1.55am..Bayi seberat 3.62 kg dilahirkan di Hospital Besar Kemaman..dan kini lelaki itu telah menginjak dewasa, hasil dari susah payah ibu dan bapa yang membesarkannya..Terima kasih mak..Terima kasih ayah..atas segala penat lelah dan pengorbanan yang tercipta..Selamat ulangtahun kelahiran buat Azim Ashaary..Semoga Allah akan sentiasa memberi keberkatan dalam hidup ku.. Insya Allah.


Tahun ni banyak perkara juga yang berlaku.

Ada yang suka.ada yang duka. Apa yang berlaku sekalipun hidup mesti terus..Perjalanan mesti diteruskan walau apa pun terjadi. Semoga yang baik akan aku jadikan teladan dan yang buruk aku jadi kan sempadan. Syukur Alhamdulillah Allah masih memberikan ruang dan waktu untuk aku terus bernafas saat ini, menyambung kembali perjuangan yang masih panjang dan masih belum selesai.Kepada kawan-kawan yang ada aku sakiti sama ada secara sengaja atau tidak sengaja, aku pohon maaf..aku juga manusia biasa yang tak lepas dari dosa.

Ya Allah, Permudahkan lah urusanku dan jangan lah Engkau persulitkan..Moga moga kesudahan yang baik akan jadi milik kita jua akhirnya. 

*Thanks to YOU for being the first person to wish me on my birthday..appreciate that so much. You dont have any idea how much that means to me.Thank you thank you thank you..and most of all, Thank You for Loving me.

**Terima kasih yang tidak terhingga juga pada semua rakan-rakan serta ahli keluarga yang wish hari lahir ku melalui SMS ataupun FaceBook..aku hargai sangat sangat..semoga hidup kita semua diberkati Allah..Di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat ulangtahun kelahiran juga buat Lanny dan Azuan yang turut berkongsi tarikh lahir 69..semoga kalian murah rezeki dan dipanjangkan umur..ameen.

8 comments:

Rasp said...

happy birthday azim...
semoga panjang umur, murah rezki, sihat sejahtera dan diberkatiNya selalu....

sudipVSsenduk said...

Happy Birthday Azim!
Moga dipermudahkan olehNYA segala urusan di dunia & akhirat kelak

Liz Duan said...

Happy Bday Axim!Blessing life always!

Kniedaz said...

Selamat hari lahir Azim...semoga dengan bertambahnya umur, bertambah lagi kematangan dalam mengharungi hidup di zaman yang serba mencabar ini.... ^_^

ain said...

happy bornday mr ajim! ^^

aszuraasnan said...

Happy birthday Azim. Semoga selamat dunia akhirat.

aszuraasnan said...

Happy birthday Azim. Moga selamat dunia akhirat.

Cik Puan Syeeda said...

azim, happy birthday weihh..!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails