Followers

Friday, March 9, 2012

MARI SERTAI PROJEK 100 BLOGGERS OLEH BRO FRAMESTONE !!

Semalam duk buka Facebook..tetiba tengok facebook bro framestone dia tengah kempen projek 100 blogger..Projek ni bertujuan untuk mengumpulkan 100 blogger malaysia yang mampu diketengahkan kepada beberapa syarikat yang sudi mengiklan di 100 blog yang terpilih.setiap blogger yang terpilih akan menerima sponsor post tersendiri.

Actually aku tak pernah join mender mender macam ni..Tujuan aku buat blog sekadar untuk berkongsi dengan kkorang semua cerita pasal travel dan tempat makanan yang menarik.tak lupa juga aku suka berkongsi kisah keluarga aku di sini..Tapi bila tengok projek 100 blogger ni aku rasa macam nak mencuba..mana lah tahu kalau terpilih boleh lah buat advertorial dan dapat pendapatan sampingan sikit..Tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yang tahu kan.Jadi kalau nak join projek ni apa syarat-syaratnya??ia tertera seperti kat bawah ni:

  1. Mempunyai Trafik sehari 500UV atau lebih
  2. Setiap post mendapat 5-10 komen daripada pembaca
  3. Blog dengan beretika, tidak menyentuh isu sensitif
  4. Tidak terikat dengan mana-mana pengiklanan
  5. 4 kali atau lebih, update dalam masa seminggu
  6. Tinggal di Malaysia, dan berstatus Warganegara
  7. Sanggup memberikan komitmen kepada Projek ini
  8. Blog mempunyai Niche seperti Remaja Lelaki dan Perempuan, Teknologi, Kekeluargaan dan Makanan 

Kalau korang memenuhi kriteria seperti di atas, boleh isi borang penyertaan di sini.Kalau bro framestone rasa anda layak menyertai projek 100 blog, dia akan maklumkan dan akan senarai pendekkan nama seperti peserta lain yang terpilih.



Aku rasa ni merupakan satu usaha yang bagus untuk blogger blogger yang dalam misi menjana pendapatan dari blog.aku rasa aku tak memenuhi kriteria yang di minta, sebagai contoh trafik sehari aku tak menentu..kadang sampai 600 lebih UV dan ada hari cuma 300 lebih UV..apa apa pun terpulanglah kepada bro framestone untuk memilih blog aku ni atau tidak..sekadar mencuba sahaja ya bro!

*untuk maklumat lanjut rujuk PROJEK 100 BLOGGER oleh Bro Framestone.

6 comments:

sepul said...

wow ramainya peminat setia abam ajeem. saya salah seorang daripadanya. blog abang ajeem memang best. saya suka membaca blog abang ajeem. ia memberikan saya inspirasi dan banyak tauladan dapat saya timab daripada blog abang ajeem. semoga abang ajeem terus kaya dan berjaya dan sihat. i love abang ajeem. muahhhh muahhhhh mwahhhhhh abang ajeem.

Admin said...

tahniah layak dalam projek ni :)

@xiM said...

encik sepul,
terima kasih atas sokongan anda yang tidak berbelah bahagi..terharu saya membaca komen anda!

@xiM said...

Anak Ulu Cheka,

Thanks!!sama sama layak kan.hehe..:)

suzie rahman said...

salam....taniah erk layak..

@xiM said...

SUZIE,


terima kasih atas sokongan!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails