Followers

Saturday, November 22, 2014

SAMOSA SEDAP SEBELAH MYDIN PENANG ROAD

Di Penang, saya sangat suka dengan Samosa di sini. sebab intinya adalah banyak dan berempah sedap. Ada banyak lokasi jual samosa di Penang. Antara lokasi yang paling saya suka menyinggah ialah di stall samosa sebelah Mydin Penang Road. Masa ke Penang untuk Penang Bridge International Marathon last week sempat lah menyinggah di gerai ini.



Senang jer nak cari. Lokasi betul betul sebelah mydin. Depan Balai Polis depan Chowrasta market. depan dengan Line Clear Nasi Kandar. Konpem boleh cari lah sebab takde dah stall lain jual samosa depan ni. 


Harga satu samosa ialah RM1. ada banyak inti boleh pilih - Ayam, Daging, Telur, Sardin.. Biasa kalau beli mesti 5 bijik. Sedikit pedas kalau yang tak tahan pedas. tapi memang sedap. at least untuk tekak aku ni aku recommend lah pada korang untuk cuba. No harm of trying kan. Actually di stall ni bukan jual samosa sahaja. ada lagi kuih mamak yang lain.. yang aku tak pernah try pun ada. 

Selamat makan samosa!!

1 comment:

Najib Ariyan Ali Basha said...

Ehhhh dah tukar headinglah... lagi suka heading skrg ni... maaf maaf sebenarnya heading lama tu berat tau... lambat dia loading... entry ni cantik laaaa... suka suka suka...

errrr cantik gambar? pakai kamera apa tu... mcm nak beli sama je... hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails