Followers

Thursday, November 24, 2011

FOOD REVIEW : ICE ROOM RESTAURANT @ BANDAR BARU BANGI

Pagi ni ada kisah yang tak berapa best.

Tapi aku tak reti nak eksplen macam mana.so better aku cerita pasal waktu makan tengahari tadik.yang tak best simpan dalam hati jer.untuk korang meh aku cerita bab makan.hehe.masa dalam lab duk tengah buat testing teringat kat Kak Nor ngan Abang Ijan yang memang kerja di Putrajaya dan tinggal pun di Putrajaya.saja lah BBM kak Nor tanya kot kot dia free untuk jumpa waktu lunch.Turn out diorang ok dan kak nor suggest supaya pi makan kat Ice Room Bangi.


Ice Room punya Restaurant ni kali pertama aku jejak di Nilai,masa bawak Faiz yang belajar di USIM bulan Jun 2011 yang lalu.konsepnya sama jer.dah kata cawangan kan..kat Bandar Port Dickson pun ada satu kalau tak silap.banyak cawangannya.merata ada.Damansara ada,Ampang ada.pandai pandai lah korang gugel.Lokasi Restoran  :

Restoran Ice Room
45, Jalan Medan Pusat 2D,
43650 Bandar Baru Bangi ,
Selangor Darul Ehsan 


Aku sampai lambat sikit..dalam pukul 1.05 pm aku sampai.kak Nor ngan Abang Ijan dah ada kat situ.siap dah makan aiskrim separuh dah.maaf yer lambat sedikit..Alhamdulillah dapat bertemu lagi buat kesekian kalinya..Kedua duanya sihat sihat aja..lain kali kita berjumpa malam lah kak.boleh jumpa wawan dan abang sekali.Kak Nor ni blogger femes.boleh masuk blognya - mummysyafie.blogspot.com


Gambar aiskrim yang diorang makan tak sempat nak ambik gambar.ni aiskrim yang aku makan- TROPICAL MIX FRUIT harga RM9.90.seperti review yang pernah aku buat sebelum ni,Ice Room punya ais krim memang sedap!shaved aiskrim macam ni menambat hatiku!!cuma jangan order makanan lain yang berat berat.bukan speciality diorang.setakat aiskrim dan makanan yang ringan ringan ok.


Makan French Fries jugak.ehh ada lalat dalam sos!!


ni rasanya manis.Keladi salut tepung Goreng.sedap jugak!


Waktu lunch patutnya makan yang berat berat.tapi mengenangkan makanan waktu kursus sangat lah mewah so makan ringan ringan pun takper di sini.Order Kuih apa ntah ni..macam ada inti kaya kat dalam.sedap!!aku suka kuih ni.tapi 3 bijik dalam RM5.80 a bit mahal.tapi sedap so no further question lah.


Buat abang Ijan,Thanks sebab belanja makan aiskrim!nanti next time my turn pulak ya..Insya Allah.Kak Nor kata kalau nak belanja kena belanja satu family (4 orang)..tak kisah..Insya Allah.kalau saya turun ke Bangi lagi boleh kita pi pekena Satay Kajang pulak..after makan terus ke tempat kursus balik..Overall This restaurant is great untuk aiskrimnya.ada bermacam macam jenis.Boleh tengok review yang lagi satu di entri ini. 

 

*“Barangsiapa yang ALLAH mahukan kebaikan untuknya, nescaya DIA akan mengujinya dengan kesusahan” (Hadith Riwayat Al-Bukhari)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails