Followers

Thursday, November 17, 2011

SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN KAK ATIE!! (DAN IKA!!)

Al A’raf : 155 : Ya Tuhanku, ampunilah saya dan saudara saya dan masukkanlah kami kedalam rahmat Engkau, sebab Engkau adalah yang paling Maha Penyayang. Engkaulah yang memimpin kami, maka ampunilah kami dan berilah kami rahmat, kerana Engkau adalah Pemberi ampun yang sebaik-baiknya.


Selamat Ulangtahun kelahiran yang ke 3* buat kanda ku yang ku sayang..semoga Allah sentiasa memberkati hidupmu dan dimurahkan rezeki..Semoga di[ermudahkan segala Urusan Hidup..Insya Allah.i will always love you my sister!!no matter what.This i promise you.Happy birthday!!


Saya dengan Kak Tie kalau bergambar adalah sangat mesra.Tapi kami bukan sumbang mahram ya.hehee.Kemesraan adik beradik..Kak Tie merupakan Kakak yang paling sulung dalam keluarga..Dulu masa kecik aku takut ngan Kak Tie sebab dia garang.sekarang dia dah tak garang macam dulu.senang nak bawak berbincang dan teman pendengar masalah..


Semoga sentiasa berbahagia dengan 3 Puteri kesayangan..Along pun dah besar,dah boleh menikah tu.tak lama lagi kak tie dapayt menantu lah.Oh ya,Lupa nak wish Birthday kepada Ika,puteri bongsu Kak Tie yang sambut ulangtahun kelahirannya semalam (16 November)..patut dulu masa beranak kak Tie tahan lah sehari,baru dapat celebrate birthday sama tarikh..hehe.siapa lah kita nak lawan takdir kan..Apa apa pun selamat Ulangtahun kelahiran sekali lagi buat mereka berdua..Saya doakan kesejahteraan kalian..Ada umur kita jumpa lagi ya!!

*sejak akhir akhir ini semangat untuk menulis blog agak berkurangan..update mana yang sempat.kalau ikut banyak saya nak coretkan.tapi macam dah kehilangan skill untuk mengarang.dont know why..

1 comment:

eLLy said...

Hapy bday kak Atie, bertuah dapat adik yg penyayang & pandai bodek mcm nie *wink* hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails