Followers

Thursday, January 19, 2012

AXIM & FRIENDS : LUNCH @ PIZZA HUT TESCO, PENANG

Hari selasa baru ni (17 January 2012) gaji masuk.Gaji awal sebab sempena sambutan tahun baru cina.Maka ada seorang member aku dengan murah hatinya nak belanja makan tengahari di Pizza Hut..so waktu lunch hari selasa tu kami berlima ke Pizza Hut yang berdekatan dengan Opis iaitu Pizza Hut di TESCO Penang.sepelaung jer dari opis.
.

hati hati.servis adalah tak best di outlet pizza Hut sini.


last time aku makan pizza hut dengan si dia..ehem ehem.


Dan ni lah wajah wajah my collagues yang join untuk lunch kali ini.ni semua orang orang muda yang bakal jadi pelapis kat stesen tempat kami kerja..yang lain semua dah agak berumur..Encik Salman tak lama lagi akan kena pindah ke Remaco KL..so maybe thats da reason why jugak dia nak belanja kitorang tengahari tadik..Alhamdulillah Rezeki dimurahkan oleh Allah.


Starter : Chicken Soup for Soul


Garlic Bread cicah ngan Chicken Soup


Spaghetti bolognaise Meatball.aku suka meatball bolognaise di Pizza Hut ni.


Spaghetti Prawn Olio..sedap jugak.tapi presentation fail!


Honey buffalo Chicken Wing.tak suka sangat.manis.


Pizza Regular Hawaian Chicken Supreme


Nampak menyelerakan tapi aku tak makan even a slice pun.sebab aku tak minat makan pizza.taburan cheese atas pizza tu cukup buat aku tak teringin nak makan..so diorang lah yang duk perabis kan..regular size bukan besar tara mana pun.sat jaa depa makan habis..lagipun aku dah kenyang makan spaghetti bolognaise.

 
Terima kasih daun keladi Encik Salman sebab belanja kami.ada umur boleh la belanja lagi.Selamat maju jaya di tempat baru nanti..ada masa jenguk jenguk lah aku kat Gelugor ni..nanti aku pi KL aku belanja hang pulak ya.

Sekian terima kasih.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails