Followers

Tuesday, January 17, 2012

SARAPAN PAGI DENGAN SAHABAT LAMA

Ni cerita Hujung minggu lalu ( 15 Januari 2012)

Lepas habis berlari Mizuno di UPM Serdang, aku ada janji dengan Sam dan Angah untuk sarapan pagi sama sama..ingatkan Sam join jugak larian ni sebab aritu dia bagitau kat aku dia dah sign up.alih alih dia kata tak jadi pulak..puas aku nak paksa dia ni join.takper lah tak ada rezeki lagi..so dari UPM aku follow kereta Sam je lah.entah kat mana ntah dia bawak aku di area Bangi ni ke sebuah kedai makan.


Restoran La Rizz nama diberi..mesti larisss!!


Masa masuk this restaurant jenuh juga nak menuggu dapat meja..semua penuh..since kitorang ramai dalam 8 orang so memerlukan meja panjang..sesusi sangat lah nama kedai ni.memang larisss.sampai meja tak cukup..nasib baik lah tak perlu menunggu lama akhirnya dapat lah dua buah meja.This restaurant macam macam ada..lauk nasi campur pun dah ada walaupun baru jam 10am..memang menarik lah.Tinggal pilih je nak makan apa.Konsep layan diri ya.


cucur bawang ni sedap jugak!!Yana dan LJ makan yang ni jer


Aku makan bubur nasik ni.geram tengok telur masin


Kak Tie dan Sam makan Bubur nasik ada kuah soto.


Angah makan pancake apa ntah..sibuk ngan Irsyad lagi..


Auntie Yana cubit Irsyad sampai menangis


Lama jugak tak jumpa Sam dan Angah..dah lebih 3 bulan tak jumpa..kesempatan macam ni lah kena ambil kalau nak jumpa..Irsyad dah makin besar..tapi sangat lah concius kalau orang nak ambik gambar dia.tengah menangis boleh senyap kejap sebab nak ambil gambar.Lepas dah snap boleh sambung nangis balik..boleh jadi model anak ko nanti ni sam.heheee..Aku doakan keluarga ko bahagia ke akhir hayat Sam & Angah..aku happy tengok korang happy.:)


Nice to meet you my old fren!!aku jumpa ko lagi sekali mesti irsyad dah pandai berjalan dah..kalau senang datang lah berjalan kat Penang..aku ada jer kat sini.Semoga kita dapat berjumpa lagi di lain masa dan ketika ya!Terima kasih pada semua yang ada..Life is so wonderful when you have a good friend in it..Kepada semua kawan kawan saya,Terima kasih sebab menjadi kawan yang baik kepada saya.

"A world without a friend, what would it be? It would be like a world without water, something you need. Friends are like glass, once broken, they are hard to fix. Keep your friends, as you would keep your water."

1 comment:

angah sam said...

oo..aunty yana cubit irsyad ekkk..nak kene ni! hehe..nice to meet u two jugak :) tapi mase singkat sgt.maybe kene lepak penang baru bole cite panjang ye dak?tunggu irsyad pandai berlari la.bole lari2 dgn pok jim! :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails