Followers

Friday, May 1, 2009

Entri Satu MEI

Aku seorang pekerja,maka hari ini juga adalah hari untuk aku

Selamat HARI PEKERJA kepada semua yang bekerja seperti aku..

1

Cuti yang aku manfaatkan untuk melepak dan rehat di rumah..

(Walaupun hakikatnya aku harus kerja pada hari ini..uhhhhh..)

Tak apa,masih aku anggap ini hari aku

Hari untuk Diri Sendiri..

2

Ohhh baby...
I know sometimes it's gonna rain
but baby, can we make up now
'cause I can't sleep through the pain
[can't sleep through the pain].

Girl, i don't wanna go to bed
[mad at you]
And i don't want you to go to bed
[mad at me]
No, i don't wanna go to bed
[mad at you]
And i don't want you to go to bed
[mad at me]
Ohhh no no no...

*Alangkah indah jika hidup ini sentiasa di bayangi hal-hal yang indah sahaja..haha..tentu hari yang aku lalui sentiasa di iring tawa..:)

24 comments:

RAWNA said...

canteknya rumah...

tehais said...

slamat hari pekerja

wanhidayat said...

xim...selamat hari pekerja...

Selamat beristirehat fizikal dan minda...

Selamat maju jaya dan selamat segalanya untuk anda...

Aja2 Fighting!!

Ziana said...

rase mcm nk fly fly ke penang ujung minggu cuti cutian neh..

jom batu ferenggi???

i loike that 'menatang' very much!!!
:)

pRincESs_N said...

happy labor day bro....

MOLY said...

happy labour day !!

kata nak balik ganu
x jadi ka ??

me pun koje juge
:D

eZa said...

happy labor day axim! :)

Anonymous said...

dpt triple tu,best! selamat keje pd hr pekerja.. =p

Anonymous said...

Cantiknya umah anak pak ashaary ni..

Izan said...

rumah hang ka tu... amboi cantik dan kemas skali. umah akak pun tak sekemas cenggitu. hahahahhahahah

Ad Rifza said...

Betul betul betul..alangkah bahagianya kan kalo indah semuanya dalam hidup..haha..
Ad dalam mood happy skrg..org kata happy bleh awet mudakan..haha.. Muda laa sangatkan...hehe

WeBViDeOKLiP said...

lawa rumah
huhuhu

@xiM said...

K.a,

I'LL take dat as a compliment..:)

@xiM said...

Teh Ais,

selamat selamat..

@xiM said...

Wan Hidayat,

SELAMAT BEREHAT UNTUK ANDA JUGA!!

@xiM said...

zIANA,

then naper tak fly jer..boleh jugak kita berlibur..jommmm...

@xiM said...

Princess N,

happy labour day to u too..

@xiM said...

Lily,

happy labour day to u jugak..

ingat nak balik skali ada kerja maa..huhu

next week la balik..

@xiM said...

EZA,

Happy labour day EZA!!

@xiM said...

NEMO,

saya tak boleh claim tripple..claim cuti ajer di benarkan..huhu

@xiM said...

Cat womens,

rumah anak pak razak pun apa kurang nya kan..

@xiM said...

Izan,

TU la rumah bujang kat penang nih..haha..mai la melawat noooo..

@xiM said...

Ad Rifza,

baguih la kalau ad happy..takyah nak sedih sedih kan..

gambate kudasai!!

@xiM said...

WebVideoKlip,

MACEY MACEY MACEY..

:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails