Followers

Friday, July 15, 2011

DIVING WITH WHALESHARK @ PERHENTIAN ISLAND



This is Amazing!!

Hopefully I'm gonna be able to do that too one fine day..

“Dan jika kamu menghitung nikmat Allah, tidaklah kamu dapat menghitungkannya. Sesungguhnya manusia itu sangat zalim dan sangat mengingkari (nikmat)”. (Ibrahim:34) 

11 comments:

Mie said...

Bagi org yg tak berapa pandai berenang mcm saya, rasanya snorkling pun cukuplah..

a n a s t a s y e a said...

kalau jadi kenyataan, memang pengalaman yg tak dapat dilupakan =)

www.anastasyea.com

a n a s t a s y e a said...

kalau jadi kenyataan, memang pengalaman yg tak dapat dilupakan =)

www.anastasyea.com

Redbloodsnow said...

teringin lah aku nk menyelam dgn jerung ni...hehehehe

eKa said...

wow syioknyaaaaaaaa

mummysyafie said...

takut plak nak menyelam dengan jerung tu. tapi kalau ada peluang best gak ni kan.

@xiM said...

MIE,

snorkeling pun best jugak..

@xiM said...

ANASTASYEA,

betul..Insya Allah ada rejeki nak ambik lesen diving nanti..

@xiM said...

ZIE,

jom ambik lesen diving!!

@xiM said...

EKA,

Sangat best kan tengok video ni..jelesssssssssssssss

@xiM said...

KAK NOR,

jom la kita ambik tiket diving.ajak abang ijan skali

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails