Followers

Saturday, July 23, 2011

SATURDAY ACTIVITIES : KENDURI KESYUKURAN ADRIANA

Selamat hari sabtu buat semua pembaca Budiman..

Hari ni kompeni aku ada buat Family Day..aku just join join gitu jer.nama pun family day,kalau join bersama family lah baru best.setakat aku sorang sorang terkontang kanting macam ni mana lah nak rasa nikmat sangat..macam macam sukaneka ada..pertandingan karaoke pun ada..so aku blah awal dari tempat event..ada dapat makan KFC free.tapi aku tak ambik pun..just nak rehat kat rumah.Cuaca pun sangat panas kat padang kilat pagi tadi..


Tadi dalam pukul 11 pagi kontraktor dah datang rumah baru aku untuk polished lantai.Alhamdulillah setelah sekian lama aku tunggu baru dapat kontraktor datang untuk plished lantai rumah.kalau ikut dah lama aku patut pindah ke sini tapi mengenangkan lantainya yang tak berseri tu yang aku sabarkan diri tunggu sampai proses tender bagi polishing lantai ni siap..Alhamdulillah kalau takder aral dalam bulan puasa ni aku nak pindah sikit sikit..harap Tuhan berikan aku kekuatan.
.


Lepas Zohor famoque pulak ajak pi rumah wife dia di Kampung Dodol Sungai Pinang..ada majlis kesyukuran 3 dalam 1-kenduri arwah,kenduri kesyukuran dapa baby ngan kenduri sebelum puasa..sedap sungguh nasik kenduri macam ni..makan lepas bertahlil..member baik dah ajak takkan aku tak datang kan.
.


Nasik ni makcik Naz yang masak..the same person yang masak masa diorang akad nikah dulu
.


Ingat nak dukung adriana sekali baby ni tidor nyenyak pulak..tidor terlentang dengan sangat lena..bila pikir pikir balik aku tengok sam dah ada anak,Famoque dah ada anak,Akem pun dah ada anak..most of kawan kawan aku yang sama belajar dulu semua dah ada their own family..aku percaya dengan takdir Allah.akan ada seorang wanita yang bakal jadi suri dalam hati aku suatu masa nanti..Insya Allah..semoga Tuhan percepatkan jodoh ku..ameen.
.


dalam lebih kurang pukul 3 petang aku beransur pulang..Teriam kasih famoque ngan Naz sebab jemput aku..kalau korang balik penang bagitau lah aku lagi.boleh hangout sama sama..ada rezeki kita kerja satu kompeni nanti.hehe.tak paham?takper.aku ngan famoque jer yang paham.heheee
.


Balik dari kenduri kesyukuran aku melencong kejap pi makan ais krim kat Haagen Dazs Juru Autocity.tak pernah makan kat haagen Dazs cawangan sini..ingat nak take away tapi cuaca kat luar panas sangat so makan kat dalam.Order Paradise apa ntah..ada 6 scoop ais krim pelbagai perisa yang kita boleh pilih.sangat sedap!cuma aku tak suka mango sorber dan raspberry sorbet sebab masam yang amat.Green Tea tu aku suka.weird rasanya tapi aku suka.paling Top ialah Dark Chocolate and Vanilla with macadamia Nut.memang sedap gila lah aiskrim kat sini.kena buat aktiviti bulanan ni.heheee.tapi haagen Dazs memang best.jauh beza lah dengan Baskin robin.terbaekkk!!

*ni aku baru balik dari Farewell party rakan opis yang kena berpindah ke SJ.Manjung.ada masa nanti aku update pulak pasal cerita tu yek..Good Nite.

1 comment:

sepul said...

oooww lepas makan HD ni yang malam tu pi makan NKB kan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails