Followers

Wednesday, July 11, 2012

AMI'S CONVO CELEBRATION : AMPANG POINT SHOPPING CENTRE SUPERBOWL

Dari Kuala Kubu Bharu, kitorang terus bergerak balik ke Ampang..Ami ikut sekali lah setelah selesai pulangkan jubah konvo dan urusan lain..AKu pening kepala sangat sangat masa ni..ada lah tak kena ngan makanan yang aku makan kat KKB tu..minta Abang Jalee yang drive..tidur jer sepanjang perjalanan sedar sedar dah sampai KL.


Traffic jammed tak ingat di MRR2..as usual lah kan MRR2 mana pernah tak jammed..jammed sokmo..dah dekat nak maghrib masa ni..kitorang singgah di McD berdekatan Galaxy Ampang sebab nak beli bubur untuk Qayyum..Then abang shuk gi beli Satay kejap untuk Kak Feeza bukak Puasa..nak makan malam macam awal lagi sebab tadi sebelum balik dari Kuala Kubu Bharu dah makan jugak..so we decide untuk main Bowling di Ampang Point.


Welcome to Ampang Point Superbowl!


First time aku main bowling kat sini


jom beriadah sakitkan lengannn.hehe


Kitorang ada beli Cupcake untuk Ami sebelum sampai kat tempat Bowling..cup cake Vanilla, Strawberry dan Red Velvet.. Congrats Ami!!


Dah besar dah adik aku ni. aku yang makin tua.ahaks


Sambil main bowing sambil makan cupcake ya!!


Kitorang bukan selalu sangat dapat berjumpa ramai ramai macam ni..so kesempatan yang ada ni lah guna dengan buat sesuatu sama sama..Kalau kak Ina, Kak Ija, Dik da dan Faiz ada sama sama mesti lagi meriah. tak cukup lah dua lane.kena bukak lagi dua lane jawabnya..dan perlawanan bowling pun bermula..


masing masing menunjukkan kehandalan dan skill membaling bola


kitorang main satu game sahaja..sekadar nak seronok seronok..best jugak lane kat superbowl ni.Cuma bola tak banyak pilihan lah.pakai bola mana yang muat ngan jari aku jer..kak La pun join main skali..baling je lah kan. Longkang pun longkang lah..hehehee..ada skali tu abang shuk baling bola ke belakang.camano tuh??nasib baik slow..buatnya hayun kuat ke belakang habis lah cedera orang yang kena..hehee


Qiadah duk jaga bola keluar masuk


my brother and i


Boleh tahan jugak memasing ada dapat strike.tapi skali jer lah.hehe.aku kalau main bowling memang aim kat tengah jer..tu yang kekadang jadi split..kalau pin tinggal satu mesti payah nak aim bagi dapat spare..so siapakah yang menang??hehe..teka sendiri lah yek.tak kisah pun sebenarnya sapa menang sapa kalah. dapat main sama sama family macam ni pun dah cukup rahmat dah.


Mintak tolong brader lane sebelah ambik gambar kitorang


Dalam pukul 10pm kitorang gerak dari Ampang Point dan akan makan malam di Restoran Pakya, Chinese Muslim Foods Restaurant..Sempat lagi Abang Shuk beli bantal kat bawah ada sale Comforter cadar dan bantal..Perut memasing dah lapar so jom kita dinner pulak!sebagai penutup hari ini, meraikan konvokesyen Ami..

*to be continued.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails