Followers

Tuesday, July 10, 2012

MALAYSIAN SOCIETY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH (MSOSH) AWARD DINNER @ HOTEL ISTANA JALAN RAJA CHULAN, KUALA LUMPUR

Kisah malam 6 Julai yang lalu.

Dari kampung halaman aku bergegas bertolak ke Kuala Lumpur. Agak lewat sebenarnya aku bertolak.Pukul 4pm then singgah beli keropok cap delima lagi di Kemaman..sudanya sampai KL tepat jam 8pm..wgich is tu lah masa sepatutnya aku dah berada di Hotel Istana Jalan Raja Chulan untuk Dinner for MSOSH Award..10 orang wakil dari stesen menghadiri this Dinner.


Masa lepas dari Tol Gombak aku masuk ke arah Ampang sebab nak ambil AKLEH untuk ke Jalan Sultan Ismail..Hotel Istana di Jalan Raja Chulan dekat ngan Bukit Bintang..Terima kasih pada PAPAGO ku yang memberi direction untuk aku sampai..Jalan jammed tak ingat sebab hari ni kan Jumaat. Hujan lebat pulak tu. so dalam jam 9pm aku sampai di Hotel Istana and salin baju semua segala kat basement car park. Tak mandi, sembur perfume jer dan terus menghadiri dinner. nak buat camana. Tak sempat.


As usual nasib menyebelahi aku..Majlis baru jer start 5 minit sebab tunggu orang kenamaan sampai lambat sebab jalan jammed jugak. phewww..tapi majlis dah start masa aku masuk dewan ni..dengan muka tak malunya terus mengambil tempat bersama rakain lain di meja 24.


Banyak Company lain ada sama as SHELL, PETRONAS etc etc


Award for best practice in Occupational safety and health


GM steady. tak kisah ke aku datang lambat. heheh. janji datang sebab table dah bayar.


kami 10 orang wakil dari SJ Gelugor, Penang. TNB lain pun ada.


ucapan lagi dan lagik. lapar dah niiii


Dan majlis makan malam pun bermula..



Starter..benda goreng goreng. Chinese Cuisine tema malam ni


Sambil makan ada group menyanyi hiburkan semua tetamu jemputan


Sup isi Ketam + Cendawan. Lazat!!


Apa lah encik Radhi duk bergosip sakan tu..


Isman (our safety engineer ) and me


Ayam Panggang + Kerepek


Kerja sungguh sungguh makan pun kena sungguh sungguh


Ikan Merah steam Halia.


Udang Butter salut oat. sedap gilo!


sayur campur. Biasa aku tak suka. Tapi yang ni sedap yer.


Last but not least - Nasi Goreng udang + Ikan masin. Pun sangat sedap ya!!


Selesai makan tibalah acara yang ditunggu tunggu..acara penyampaian anugerah kepada semua Stesen stesen dan unit unit kerja yang mengamalkan safety practice terbaik..based on audit..our station managed to get Gold Class 1 award..taak cukup power lagi tu..takper still banyak room for improvement. Insya Allah!(Gambar : Our GM ambik award)


Bergaya ngan award kejap


Congratulations again to our station..Hopefully tahun depan dapat join lagi malam anugerah ni..Dinner berakhir pukul 12am lebeh..nak bayar parking satu hal pulak ramai gila orang beratur..Then hantar Mohsin ke IJN sebab wife dia ada di situ, then aku straight ke Rumah Kak Tie..really need a rest sebab esoknya (7 Julai 2012 ) akan ke Kuala Kubu Bharu bagi menghadiri majlis Konvokesyen Ami di Darul Quran Ampang Pecah (JAKIM)..Nanti aku share story pasal majlis Konvokesyen adik aku tu. 

*Stay Tune with AXIMUD walau di mana jua anda berada!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails