Followers

Friday, July 6, 2012

REKREASI PAGI DI PANTAI KEMASEK VS BEHOON GORENG

Pagi Jumaat yang Indah.

As usual bila balik kampung selera makan jadi bertambah secara luar biasa. Masakan mak memang tak pernah menghampakan. so i need to balance this with some exercise. Plan pagi ni ialah berlari 5 KM lagi keliling kampung sampai lah ke Pantai Kemasek..sampai kat Pantai Kemasek baru rasa nak snap gambar. Audit dah berakhir semalam. Jumaat cuti di Terengganu. so jom kita layan gambar di Pantai Kemasek.

enjoice!


Pantai depan rumah aku. jalan kaki 5 minit jer sampai


Pantai Kemasek, Rest, relax and recreation


Aku rasa Pantai kemasek ni dah cantik dah diorang buat sebagai satu tempat rekreasi tapi aku tak paham kenapa macam tak ramai orang yang singgah. agaknya kalau bas berhenti kat sini baru tempat ni akan meriah kot..sayang jer tempat dah cantik tapi tak hidup..


Menghayati keindahan Pantai Ciptaan Tuhan


Ombak Kuat besar Jugak. Dilarang mandi manda yer takut lemas.


Ni bunga seri pagi ker??confuse jap..
 

Then lepas dah sejuk badan jalan kaki lah balik ke rumah..lintas jalan then sampai ke rumah..sampai Rumah quite snyap jer..Rupanya lepas subuh tadi semua bantai tidor balik..semalam tidur lewat lepas balik dari kuliyyah agama Che Ngoh di Kijal. Tu semua keletihan tu. Kak Ija pulak duk pulun basuh pinggan kemas dapur sampai jam 3 pagi..Mak lah jadi peneman setia. Aku tak larat nak tunggu dah tidur dalam jam 1 am macam tu..


Yang penting pagi ni mak buat Beehon Goreng. Alhamdulillah dapat sarapan pagi sama sama lagik..Hari ni dah jumaat dan aku akan ke Kuala Lumpur pula petang nanti..begitu pantas sangat masa berlalu..sedar tak sedar seminggu berlalu pergi macam tu jer. Memang tanda akhir zaman lah. Waktu manjadi sangat singkat..

*to be continued

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails