Followers

Sunday, July 1, 2012

SESUNGGUHNYA TAKDIR PENENTU SEGALA..


Assalamualaikum ayah..

saya baru sampai dari Penang ni..tak balik rumah dulu tadi. Just nak jumpa ayah dulu..sebab saya rindu ayah.sangat rindukan ayah..Alhamdulillah ayah dah ada rumah kecil baru sekarang...terima kasih abang dan adik ku yang tolong uruskan pondok kecil ni untuk ayah berteduh..Doa saya sentiasa ada untuk ayah..sempat juga saya bacakan yassin untuk ayah..moga arwah ayah tenang di sana..sampai saat kini saya masih rasakan ayah sentiasa ada bersama sama kami semua..Cuma keadaan sedikit berubah..Moga kita akan bertemu di jannah..

Ya Allah, Tolong jaga ayah..

Hadis Rasulullah s.a.w :

"Apabila matinya seorang anak Adam, terputuslah pahala amalannya kecuali tiga perkara iaitu sedekah jariahnya, ilmu yang dimanfaatkannya dan doa anak yang soleh kepadanya"- Hadis sahih riwayat Abu Daud

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails