Followers

Saturday, October 17, 2009

HAPPY DEEPAVALI!!

Aku baru nak tidor tadi.Tetiba berdentam dentum kat luar sana bunyi bunga api ..Kuat giler pulak tuh..sapa yang dah tidor konpem akan terjaga punya lah..ni semua kes DEEPAVALI esok lah ni..tak pa lah,kasi can kat depa nak sambut raya dengan meriah..HAPPY DIWALI to all of my Hindu friend's..:)

7

Dalam duk hangin satu badan sempat la jugak amik kamera pi snap gambar bunga api yang tengah marak memenuhi ruang angkasa,dari BALKONI sahaja..tapi rasa rugi pulak tak pakai telephoto lens..kalau tak boleh close up lagi cantek.

1

2

3

4

5

6

Dalam sejam jugak diorang main..dari pukul 12 tadi sampai s1 pagi lebih ni duk ada lagi bunyik mercun..dashyat tak dasyhat la depa duk main mercun tengah tengah malam buta ni..what to do,pekak kan telinga ajer lah..

Ok la,aku nak tidur..

HAPPY DEEPAVALI to all of you..:)

2 comments:

CAHAYA said...

selamat hari deepavali, axim. selamat bercuti.

A.R.A.S.H. 910 said...

samalah kt sini pun..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails