Followers

Wednesday, October 21, 2009

KURSUS & BADMINTON

Salam bersiaran..

Saya menulis kisah kali ini dari Bangi,sementelahan saya punyai kursus di sini,mulai hari ini(selasa) dan hari rabu..Sesekali datang berkursus sebegini pun nyaman juga yah,sekurangnya tak perlu memikirkan sangat kerja di stesen..buat sementara waktu..Hari jumaat akan datang kembali bekerja sebelum mula bercuti kembali di Hujung minggu..(apa sudah jadi kan-asyik memikirkan cuti-seolah olah kerja dengan tidak bersungguh..)

0

Selesai Berkursus,meluangkan masa untuk beriadah bersama Teman Baik di Kompleks Sukan Bangi-Ramai rakan sepejabat beliau yang datang bermain badminton di sini,jadi saya tidak melepaskan peluang untuk bermain sama..sudah sekian lama tidak memegang raket badminton-apa jadi nanti ya??sama-sama kita saksikan..hehehe

1

Kompleks Sukan Bandar Baru Bangi

2

awai awai dah sangkut kaa??

3

Pakcik pakcik dan sahabat handai ni semua Sam punya rakan opis..aku menumpang main skali..Tahun lepas pun masa kursus aku datang gak beriadah kat sini,tapi main Squash ngan Jili & Senah..Tahun ni sejak diorang dapat baby susah dah nak meluangkan masa..masa banyak di luangkan untuk anak tersayang..Takpaa..kami faham.

4

my bestfren-Sam

5

in action

6

what a rusty world..

7

and now it;s my turn

8

kaver gelak sebab takleh amik orang smash

9

kengkonon gigih la neh

10

i was so blurry

11

ni namanya raket pinjam.

12

my beregu

13

sapa mamat ni?suhaimi namanya kalau tak silap..

14

located at Seksyen 15

15

dah..moh kita balik..

16

yang penting berpeluh satu badan..

17

18

Usai bermain badminton,kami terus menuju ke Rumah,mandi solat dan bersiap siap untuk membuat lawatan ke rumah sahabat terdekat,Famoque di Cheras..saja la nak melawat dia dan familinya,kata pengantin baru..Thanks Famoque sebab sudi entertain kitorang..Tadi memang aku enjoy bangat duk bergelak sakan cerita pasal kisah silam..what a nice memory kan..:)

Begitulah kisahnya seharian aku di BANGI.

Sekian,Terima Kaseh.


9 comments:

KAKTINY said...

oo... dh jalan kat area cheras ker.. nape tak singgah umah kaktiny gak..

axim di bangi?.. jom kaktiny banjr johnny's kat alamanda.. jom jom jom..

@xiM said...

nak banjer Johny's??bila tu kak??jom jom jom..:)

Faisal Admar said...

bila nak main badminton? rm50 lai :P

m.q said...

kaktiny sokmo tagline dia johnny's alamanda heheheh...

rudy bluehikari said...

belasah johnys makan banyakkk222 stimbut kasik kak tiny muflissss...

WanHidayat said...

Selamat berkursus Azm :-)

addyaholix said...

majulah sukan untuk negara!
boleh aku komen camtu? ;p

Izan said...

permainan badminton ni famous kat asia teruatamanya kat msia. org italy tak tau pun kewujudan permainan ni. huhuhuhuh

Wahidah said...

lama giler tk men badminton..pdhal raket ade jer..huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails