Followers

Saturday, December 25, 2010

LUNCH @ IKEA - GOING BACK TO PENANG

Sebelum balik ke Penang,aku sempat ke IKEA.

14 NOVEMBER 2010

Dalam pukul 12 tengahari aku Check out dari Hotel dan dah berjanji nak lunch sama sama ngan Zie kat IKEA..saja lah nak mai jalan jalan kat sini..biasa kalau datang kl if ada kesempatan memang aku akan singgah Ikea..kadang tak beli barang pun.saja seronok jalan.
7
here i am at IKEA again..

8
Kami datang asing asing..Zie nak masuk kerja jap lagi.aku pulak nak gerak terus balik Penang..so janji jumpa kat tempat makan IKEA jer.kami bukan peminat meatball IKEA.tapi banyak pilihan makanan lain lagi duk ada..apa yang kami makan?jom cekidaut!

9
IKAN SALMON ni memang sangat sedap lah..dengan Potato gravy dan kacang panjang tu memang terbaekkkkkk lah!!ikan salmonnya pun rasa fresh..i likes..

10
Fries siram dengan Gravy meatball.

10a
sayap or kepak ayam??

11
i think i fell in love already with this meal..

12
Ni ayam apa ntah nama..Zie punya..pun sedap jugak..

13
garfu dan sudu Ikea available di dapur rumah saya..hehe
14
tak puas hati.nak close up lagik!!

15
Overall aku sangat kenyang dan berpuas hati sesangat dapat makan..setel makan kitorang just jalan jalan dalam IKANO dan macam bercadang nak tengok wayang..
17
Thank You!!see you soon too!!

18
Masuk kat tempat wayang berlambak orang duk ada..macam ada function apa ntah..pi lah cek tiket wayang semua masa tak kena dan citer pulak takder yang best..so just decide untuk balik jer lah..lagi pun Zie memang nak masuk opis.

20
Kepada yang tak tahu,IKANO ada menyediakan shutter servis..gambar kat atas ni jadual jadual yang ada untuk perkhidmatan tersebut..tengok lah mana satu pilihan anda jangan malu segan..

21
And now it's time to say goodbye..

Thanks Zie for accompany me lunch..seterusnya Aku menuju ke Penang untuk bekerja pada 15 & 16 November sebelum pulang berhari raya Aidiladha pada 17 November 2010..memang sangat packed masa!!tak sempat nak siap kan kerja semuanya so aku buat lah mana yang termampu..

Next:entry pasal hari raya haji aidiladha 2010

1 comment:

Unknown said...

Bila tgk Ikea,
pasti akn terbayangkan meatball,
rindu nak g sana lagik ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails