Followers

Friday, July 15, 2011

KARNIVAL FUTSAL SJ GELUGOR @ SAFIRA SPORTS PLANET

Esok hari sabtu.Hujung minggu kembali.

Selamat berhujung minggu buat semua kawan kawan ku..mesti ramai yang pi jalan jalan dan tak kurang jugak rest and rileks kat rumah..aku?ada kursus esok di Kompleks Tabung Haji Bayan Lepas..so takder istilah cuti walaupun hujung minggu..Sekarang aku tengah tunggu my bestfren dari KL sampai..Sam ngan angah akan sampai di Penang nanti atas urusan kerja.Selamat datang kawanku!

Just nak share story pasal malam tadi.Ada karnival futsal anjuran tempat kerja..dah berbulan perancangan bulan ni akhirnya terlaksana untuk ajk kelab kilat organize..Thanks kepada organizer dan semua peserta yang terlibat..Duk asyik kerja ker sekali sekala kena lah beriadah pulak.


Ada 4 group..kumpulan A.B.C dan D..aku kumpulan C..Jersey kaler oren.Alhamdulillah sambutan menggalakkan.ramai colleagues yang datang memberikan sokongan.One thing yang aku suka pasal tempat kerja aku mender ni lah-still boleh hangout ramai ramai di sebalik kesibukan kerja.


Perlawanan bermula dan pasukan masing masing memberikan sokongan


main 5 sebelah..5 minit main 1 minit rehat and 5 minit lagi sambung


My team mate.Oren kaler pilihan kami.gerekkk sehhh


And suprisingly our team won!!main kalah mati..Alhamdulillah dapat merangkul kejohanan di karnival futsal kali ini.walaupun aku main sekejap jer pun tapi tetap lah ada sumbangan kan kan kan..yang best semua match menang tu..tak terkalahkan.nak wat camana aku masuk group yang power..heheheee..


Penyampaian hadiah kepada semua team.


GM dapat hadiah penjaring terbanyak


Ni semua team aku yang join futsal semalam.Johan dapat stokin sepasang dan wang tunai RM300.Ok lah tu balik modal sangat.nak masuk bayar RM5 jer..boleh buat kenduri makan makan lah ngan duit tu..Tahniah pada rakan rakan seperjuanganku!


Terima kasih kepada penganjur dan semua yang terlibat.ada umur kita buat lagi pertandingan futsal tahun depan..Yang penting team aku menang kali ni.hehee..tak lama lagi dah nak masuk bulan puasa dah.sekejap jer masa berlalu..Bulan puasa nanti harap dapat berehat dengan tenang dan beribadah dengan lebih banyak..Insya Allah.

*Life is what happens to you while you’re busy making other plans..

1 comment:

rasp said...

tahniah to your team....
tu lee cepat je masa berlalu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails