Followers

Thursday, September 10, 2009

IFTAR @ REVOLVING RESTAURANT

After living here in Penang for Three Years,this is my first time.First time trial @ Revolving Restaurant Bayview Hotel..Before this i heard some good Comment about it on Faisal Admar's Blog,so maybe it does worth it.I went there for 'iftar' with one of the Penang former Resident,Dr,Chen.

0

you for sure not gonna lost

01

spa??

02

Lemon Grass

19

Price List for Ramadhan Buffet

1

as it's spinning around,you can see Georgetown in night mode..awesome!

7

Please memorize your Table Number

2

First meal

3

starter

5

beef Roast & TuRkey Roast

6

eat this again and again..

8

everybody seem so busy

9

a real Bread

10

12

11

13

Live Band

14

15

Unlimited HAAGEN DASZ ice cream

17

18

Salam Aidilfitri in Advance..hehe..The food here was just Ok,and the only thing That gonna makes me come again only because it's Cozy environment,and it's night scenery from the top..Enclosed below an address of this Restaurant,In case you interested to having buffet dinner here later:

Bayview Hotel Georgetown Penang
25-A Farquhar Street
10200 Penang, Malaysia
Tel: +(604) 263 3161
Fax: +(604) 263 4124

General Email: bayviewgeorgetown@bayviewhotels.com
Reservation Email: reservations.bhgp@bayviewhotels.com

Website: http://www.blogger.com/www.bayviewhotels.com/georgetown

19 comments:

Ziana said...

HD yg tatahan tuh...
nyummy sgt nmpk!!!!
:)

chen said...

makan, jangan tak makan! hehe...

Qumairah said...

ziana, saya ada sowang kawan yang suka sangat HD..sampai sanggup dia takmo makan ape2 selagi tak dpat idaman kalbu dia tu... mcm mengidam plak heeheheh walaupun waktu tu dia belum kawen pong. BTw memang nice view

syukur said...

HD ice creams being served ?? wahhh.. that consider quite a good deal !
Bila Chen nak ajak i sekali ni ?

sepul said...

heard 'bout dis place kat dlm tv bila ntah. nice view. and live band mcm best jek. hehehe bukak posa sambey layan live band

sepul said...

heard 'bout dis place kat dlm tv bila ntah. nice view. and live band mcm best jek. hehehe bukak posa sambey layan live band

chen said...

jom syuks! but tot u're trying to obtain that six pack of urs. hehe

@xiM said...

zIANA,

i know you peminat setia Haagen Dasz,memang nyummy kan..

*tetiba teringat eskem haagen dsz yang kita pakat pakat kongsi makan masa pi singapore arituh..best!!

@xiM said...

Chen,

tak puasa kaaa Chen??haha

@xiM said...

Qumairah,

uiks sampai cenggitu skali..memang betul betul craving tuh..

@xiM said...

Syukur,

kalau nak ajak dia anytime jer..tinggal hang la kena mai penang,lama dah kita tak jumpa kan..haha

@xiM said...

Sepul,

layan..owhh pernah kuar Tv ekk..apa lagi,mai penang makan kat revolving restoran..ko belanja k..hehe

@xiM said...

Chen,

haaaa see!kan aku dah cakap si Chen ni on ajek anytime anywhere..hehe..apa lagi Syuk,mai serbu penang!

Faisal Admar said...

butter prawn tu memang sedap! berebut tahu dulu masa aku pergi. hehe!

geram tengok ice cream tu. tahu kenapa kan? :(

kawan aku pierce lidah, dia buka piercing dia tu letak dekat dinding tepi, tiba-tiba baru teringat restoran tu berpusing! haha. hilang!

Masy said...

gulp~ sedapnye huhuu

kucingorengemok said...

1. tak pening ke berpusing?
2. aiskrim unlimited? aku jelessss
3. takde "pinggan merapu"... syabas!

pearl'E.J said...

bagi k.ej makanan kat situ tak berapa arrr..

pearl'E.J said...

bagi k.ej makanan kat situ tak berapa arrr..

nasazfrog... said...

huh makanannye,,nampak enak tapi kak pearlej kata tak besh pun xim,, camno tu ... hepi belated bezday to u axim...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails