Followers

Wednesday, September 30, 2009

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN BONDA..

Selamat Ulang Tahun Kelahiran Buat Bonda Tercinta..

Saya Doakan agar Mak sentiasa di kurniakan Kesihatan yang baik

serta umur yang berpanjangan..

Saya sayangkan mak..really LOVE you MOM..

MAK

Jika belum pernah kau dengar UCAPAN TERIMA KASIH KU

Ketahuilah Doaku ini..

Moga Tuhan..Menyayangimu..

Seperti mana kau Menyayangiku..

Dari Dulu Hingga Kini Untuk Selama-Lamanya..

Terima Kasih Mak..

AAAAA

Saya nak Mak tahu

Mak merupakan mak terhebat dalam hidup saya..

Semoga Mak akan sentiasa di bawah Rahmat Tuhan

dan sentiasa di dalam Lindungannya..

Ameen..


*Sorry..i miss your Birthday..:(

4 comments:

Ziana said...

Selamat Ulang Tahun to ur mom..!!

Moga di panjangkan umur
sehat senantiasa
and berbahagia di samping anak2 tersayang
Ameen..!!

sepul said...

selamat hari lahir utk mak anda. semoga beliau terus sihat sejahtera.

Wahidah said...

selamat ulang tahun kelahiran to ur mum....moga terus pjg umur n dipermudahkan rezeki

anne said...

Selamat Hari Jadi utk Mak Axim. saya doakan semoga panjang umur dan sihat selalu, insyaAllah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails