Followers

Wednesday, September 16, 2009

PREVIEW:RESTORAN MUGHAL HONG KONG

Salam Hari Rabu semua!!

Penantian itu satu penyeksaan kan..Penyeksaan yang aku maksudkan di sini-menanti tibanya hari jumaat sebab nak balik kampung!!hehe..tak sabor nak balik jumpa keluarga nun jauh di ufuk timur sana..tahun ni beraya sungguh seronok sebab semua adik-beradik ada..:)

Sempat la telan ayer masak wat bersahur tadi,then tetiba belek belek Hard Disk teringat yang cerita kisah Percutian ke Hongkong bulan Mei yang lalu belum sempat di sempurnakan sepenuhnya..tak dapat tidak memang aku nak update sampai lengkap sebelum Trip yang akan datang menjelma..Insya Allah..

MUGHAL

Gambar ni masa kami makan malam di RESTORAN MUGHAL KOWLOON,HONG KONG..sebenarnya inilah kesinambungan dari entry paling last pasal Hong Kong yang aku pernah buat,selepas dah masuk DISNEYLAND buat hari pertama..nanti aku story k..

kenapa tak story sekarang??

aku ngantuk ni..nak tidur sat naaa(dah semayang subuh ok!)..kang petang kaa malam kaa kalau aku rajin aku update..

babai!!

4 comments:

pearl'E.J said...

laaaaaaaaaaaaa... apa kes update sekerat2 jalan nih... nak kena babap nihhh...

Arash Libra said...

hey sudah cuti ka? huhu

Anonymous said...

KIM SALAM KAT ZIANA EK. THANKS COZ SUDI JADI KAWAN JU.

Ziana said...

hi catwomens!!
:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails