Followers

Sunday, September 13, 2009

RESTORAN SRI SEMILANG

Hari minggu yang membosankan.

Dari pagi pi servis keter,then hantar keter pi cuci vakum dan sebagainya..Dah kurang dari seminggu nak balik raya so persediaan kena la buat..Ramadhan makin hampir tamat..Dalam duk nak berbuka puasa tetiba teringin nak makan Ketam Masak Cili..Dengan seorang Teman,MHI menuju ke Kuala Juru Restoran Sri Semilang-dalam misi mencari KETAM MASAK CILI.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Great food + Great Place + Great Accompany = Great Feeling..

At least kebosanan dan kemurungan Hujung minggu terus berubah 360 darjah..:)

15 comments:

Ad Rifza said...

Mak aiii menyelerakan sggh tgok menu tu..ikan bakar..ketam masak cili..fuhhh..terasa kesedapannya walau tgok gambo jer..huhu...

13may said...

selamat hari raya kawan :)

sepul said...

fuhhh ketam masak cili pulakkkk dah. mcm best tempat tu. tak ramai orang sangat kan?

pearl'E.J said...

hikhikk... tak tunjuk pun muka org yg teman tu? jeng jeng jenggggggg.... ;p

chen said...

wah! sanggup merantau merata jalan2 cari makan!
heheh....

Faisal Admar said...

uik. aku lebih suka makan ketam di rumah. boleh giget ikut suka! yums!!!

sombong ar sekarang :P

Faisal Admar said...

eh mana telur penyu??? :(

Baby Wify said...

baby pun baru gi restoran tuh last wik...ramai tak??

Wahidah said...

axim ne kan saje je menggugat keimanan org yg berpuasa tau..aduhai...ketam tu nampak sungguh mengiurkan...alahai..nak ketam gk laaaa

encik luth said...

tempat tu mmg best.. sorg je?

Dakjaat™ said...

axim .. bulan2 puasa ni port kat ner? apsal tak ajak aku? wawawa! jaatnyer ko .. :p

anntaj said...

ketam tu bestttt sangat nampak..
:P

ChePuanSally said...

Zim, fatty crab KL!!

Lily.Lulu said...

perghhh ... terliur sat tengok ketam tu ...

Ziana said...

ehem..!!
dah nmpk sipi2 si dia nye jam..!!
:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails