Followers

Sunday, January 27, 2008

Breakfeast or Shopping?

Lepas da penat berkaraoke aku rasa lapar,so decide untuk pergi breakfeast kat pasar seberang jaya,sebab nak cari barang barang dapur sekali..untuk masak lunch hari ni.

*posing untuk pergi pasar
*tak moh kalah ngan aku..
*tetiba jer dapat panggilan dari seseorang...('',)

*tak tau nak makan apa,tetiba tengok awek sebelah meja makan mee rebus terliuq la pulak terus order untuk bekpes.

*sam macam biasa laa makan roti yang ditebar-tebar...


Actually hari ni famoque ngan awek dia nak datang rumah.so aku jemput la diorang lunch tengah hari ni kat umah aku..famoque ni ex-BSAC jugak,my old besfren jugak la kiranya..dulu masa belajar kat UiTM kitorang bertiga ni member satu bilik..lama dah tak jumpa ngan famoque..kali last jumpa pun aku dah tak ingat.nasib baik arini sam ada,boleh la tolong aku masak untuk lunch nanti.Anis pun aku jemput sekali,nanti dia akn datang jugak.

*barang dapur yang dibeli:sayuran,ayam,sotong,telur..peti kat rumah dah kosong maa..



Menu yang akan menjadi pilihan untuk lunch hari ni:

-ayam masak merah,
-sotong goreng kunyit,
-telur dadar.

Sam,i really need your help..('',)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails