Followers

Sunday, January 27, 2008

Sahabat Baik

Pagi-pagi lagi sam dah kol aku.Dalam pukul 5 pagi dia sampai,naik bas dari pudu pukul 12.00 malam tadi.Dalam perjalanan nak pergi amik dia rupanya dia da turun depan kawasan rumah aku tu,so takyah la nak pergi sampai ke stesen bas butterworth.Penat agaknya smalaman duk dalam bas sampai jer kat rumah aku terus sam tidur dulu merehatkan badan.

Yang tak tahannya lepas jer bangun tidur terus jer bersemangat nak berkaraoke pagi-pagi buta ni,haha..tak gosok gigi lagi tu..

*Penuh feeling menyanyi..


*aku lantas menghampiri...
*cess..tanak lepas tu mikrofon...tak kasi can kat aku..
*yang penting kita enjoy,hehe


*haaa nyanyilah da kemaruk sangat nak nyanyi tu...huhu

*expression muka memang tak bleh nak lawan ar kalau mamat ni dah menyanyi..


Takpe sam,aku kasi peluang kat ko nak menyanyi puas-puas,nanti untung-untung ko bleh nyanyi lagu kat angah hari-hari lepas ni..jangan lupa jemput aku untuk menyanyi di majlis persandingan korang nanti.biar aku rosakkan majlis korang.What's friend for right?

1 comment:

sam said...

aku tensen tgk entry ko nie..
kwn2 diluar sane jgn tertipu ngan dakyah2 palsu azim nie..
sume tipu belaka.
bkn aku sorg nyanyi ek.
dah lagu tak abis lg memgla aku tak bagi.haha

picture can tells thousands lies kan? ;p

tp lawak gak aku bace..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails