Followers

Tuesday, January 29, 2008

Yankies Hut

Malam ni juz hang out with k.nurul,my former friend jugak masa kat uitm dulu..kebetulan dia duk kat area bangi jugak so senang la nak jumpa.dia wat master skang ni kat UKM..best tengok kawan-kawan aku ni sambung master..nanti aku akan sambung jugak apa-apa hal pun.so kitorang nak dinner sama-sama, then we decide to have our dinner kat yankies hut.lagipun dah lama tak makan ikan bakar ni..



k.nurul yang berseri-seri muka dia,seronok jumpa aku kot,harhar,aku suruh dia decide nak order apa,dan apa yang dia order ialah:tomyam putih,siakap bakar,cendawan goreng,sotong goreng tepung,kailan ikan masin dan jugak telur dadar....mmmmmm da lapar ni...

*meja luas lagi tu so dont worry about the space k..

*tomyam putih*kailan ikan masin
*cendawan goreng dan sotong goreng tepung


*siakap bakar yang dah takder rupa...

*wonderful dinner election

*delicious fresh mango juice.

1 comment:

NN said...

ic...
aku pon penah makan situ..

lagik satu depan tuh, village view.. orait jugak situ..
:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails