Followers

Saturday, February 27, 2010

HAPPY BIRTHDAY NURUL NADIAH SALWANI!!

nuyul

Happy Birthday to you

Happy Birthday to you..

Happy Birthday to Nadiah..

Happy Birthday to you..

nuyul1

Nadiah salwani-sekarang dah 2 tahun umurnya..makin petah bercakap dan makin nakal!!nak layan kerenah dia ni memang tak larat..tapi layan bebudak memang best..seronok jer rasanya..(gambar atas:gambar tahun lepas..aku lagi tebombom dari Nuyul..hehe)..Salam Ulangtahun kelahiran Nuyul!!nanti pokzim kasi hadiah..Moga membesar jadi anak solehah ya!

*Februari dah di penghujung nya..seakan baru jer nak merasa nikmat tahun baru 2010 ni-sekarang dah nak masuk Mac..time really flies..Owwwhh..

4 comments:

Faisal Admar said...

asal mata dia tak ikut uncle dia?

Cik Wanie said...

selamat hari lahir Nadiah,
tapi kan ada satu yg sama Nadiah ngn Wanie nie,
nak tahu apa???
nama kami....
Nama dia Nurul Nadiah Salwani,
Nama Wanie plak Siti Nor Salwani,
Samakan,
hihihihihihi.....

@xiM said...

faisal,

Mata dia ikut bapak dia kot.hehe

@xiM said...

wani,

heheheee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails