Followers

Tuesday, August 18, 2009

REDANG ISLAND MARINE PARK : UNDERWATER VERSION

Hari kedua di Pulau Redang..

Berpeluang untuk bersnorkeling di Marine Park-tiket RM5-dapat melihat terumbu karang dan hidupan laut dengan lebih dekat..kami beri ikan makan roti,rasa geli tapak tangan bila ikan berlumba-lumba memagut roti..such a great experience!!wish to watch more creatures here..

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

30

31

32

39

33

34

35

37

38

40

*Lately memang aku malas nak bercerita..hanya mampu meletakkan gambar sahaja sebagai lambang pengemaskinian AXIMUD..owh lupa entri ni merupakan peristiwa yang berlaku pada 8OGOS 2009..just enjoy all of the pictures above yaa!!ADIOS!

13 comments:

Ziana said...

byk pic!
loike it!

jom?

kucingorengemok said...

wowweee... kat situ kalau tak reti berenang pun takpe ke?

@xiM said...

Ziana,

jom??ke mana??
Ke Sipadan kaaa??hehe

JOM ajer..:)

@xiM said...

Incik Kucing,

TAK reti berenang pun takpa sebab ada jaket keselamatan yang boleh mengapungkan badan selama dua jam..tapi kalau dua jam duk dalam air takut habis kecut semua benda yang tak sepatutnya kecut..hehe

AnakPkn said...

Aduh! byk nye pictures. Nicely shot - TQ Axim for sharing.

Faisal Admar said...

apsal gambar ko dalam laut tu lucah je?
haha.

ikan kecik2 tu suka gigit lar.
dulu aku dah kena di Pulau Tioman :(

fzalah said...

jelesnye dpt snorkeling, cntik tol...teringin gk rsenya.heehe.

anne said...

wah siap ada gambar underwater...best.

Jard The Great said...

skali pandang ingatkan member aku td.. ehehe...

besh nya hang scuba diving.. jelezz wooo

A.R.A.S.H. 910 said...

r u using DSLR or compact for underwater nih? nice.. =)

**Yatie** said...

wah bestnya...
banyak gambar pun ok...kita suka tengok gambar2 yang menarik..(",)

anaklaut said...

salam..singgah.

sungguh indah pemandanagn di dasar laut..dulu masa di kolej selalu saja menyelam di dasar laut..wwa..teringin la pulak..

tq singgah anaklaut.:))

Izan said...

cantiknya... harus tunjuk gambar ni kat Mirko. so next time leh kitorang snorkling lak... =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails