Followers

Friday, February 4, 2011

BEST CENDOL SAID SEBERANG JAYA

Selamat hari Jumaat..

Hari ni still cuti..Bestnya lepas subuh boleh sambung tidor..memang tak berapa nak cukup tidor gara gara malam tadi pukul 1 pagi pergi cari Nasi Kandar bawah pokok kat Butterworth..Tadi pergi sunway Carnival mall kejap sebab nak cari hadiah untuk majlis perkahwinan member aku esok..susah jugak nak buat decision nak beli apa.

1
On the way balik tadi nampak Cendol Said tepi jalan..dekat simpang empat berdekatan Hotel Sunway Seberang Jaya.actually aku kalau nampak Cendol said mesti menyinggah makan.Cuma kali ni aku baru tergerak hati nak buat review sikit pasal Best Cendol Said..

2
Tengahari macam ni panas jugak..singgah basahkan tekak minum cendol dulu pun best..tu yang aku menyinggah.

3
Aiseh.

Hajat di hati nak makan cendol jer.nampak pulak nasi lemak bungkus ambik lah sebungkus..Tersasar dari tujuan asal sangat.actually sebab buat cover makan pagi tadi macam tak kenyang.sedap jugak nasi lemak ni.seringgit dua ploh sen satu bungkus.

4
Cendol Said ni glemer lah di area seberang prai..biasa kalau kompeni aku buat majlis open house pun memang panggil pak said ni lah buat cendol.actually bukan ada cendol saja,Ais batu campur pun ada.,Biasalah,Cendol pasangannya Ais Batu campur.

5
Aku suka Cendol Pulut.ada Kacang merah jugak..licin satu magkuk aku Hirup.

6
Yang menambahkan kesempoian Tempat ni sebab bawah pokok jugak..angin sepoi sepoi bahasa..sebelum solat jumaat kejap lagi mesti ramai yang menyinggah.Dua tiga menjak ni suka benar aku buat review pasal makanan..aku suka makan.nak buat macam mana.dari dulu lagi Blog aku ni penuh ngan makanan.Hope you guys enjoy it..

Right now ada di Rumah..Nak siap siap ke masjid untuk solat jumaat.Lepas solat jumaat kejap lagi ada agenda penting..Lepas asar one of my best friend akan di ijabkabulkan dengan pilihan hatinya..Tahniah buat kamu..

*Tadi aku ada dapat SMS dari my bestfriend,Sam..Isterinya Angah dah masuk labour room untuk bersalin..Doakan semuanya selamat..Alhamdulillah melahirkan anak di hari jumaat..Berkat sungguh.Selamat menimang cahaya mata pertama yaa!!.I'm happy for both of you Sam dan Angah..Congratulations!!

13 comments:

Kaseh said...

nyummmmmmmmmmm... haa cendol bleh carik pasni.. haha.. semlm nasik kandar dapat lam mimpi jek laa...

syarqiah75 said...

bestnyerrr cendol...paling syiok lawan ngan nasi lemak tuhhhh....

Benedict Bernard said...

kalau gi penang confirm balik naik 5kilo.

Tapi nasi lemak tu nampak tempting sangat especially the sambal.. slurp!

ADLIL RAJIAH said...

huish baca entry camni di hari panas gini mmg menduga sungguh!!! T_T

norh said...

dan makanan lagi.. he he...keep review bro.. :)

@xiM said...

KASEH,

heheeee..

@xiM said...

SYARQIAH,

saya setuju.

@xiM said...

BEN,

sambal nasi lemak tu boleh lah.sedap jugak.

@xiM said...

JIJY,

pergi cari cendol cepat..

@xiM said...

NORH,

nanti ada review yang lagi best..heheee

rasp said...

makan cendol bawah pokok,
sambil dibuai angin sepoi2 bahasa mmg layannnnnn....

muizzah said...

ada tak number telefon cendol nie?

CIKU said...

ciku peminat cendol..dari banyak banyak label tu ciku klik cendol dulu..hihi.aiskrim potong cendol pun sedap.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails