Followers

Wednesday, February 16, 2011

KISAH HARI RABU : WORK,NASI KERABU & SIRAH NABI

Hari ni kembali bekerja setelah cuti maulidur rasul..

Rasa macam masuk kerja hari isnin pulak..padahal hari ni dah rabu..Bulan 2 ni dah la pendek tapi cuti umum boleh tahanjugak banyak..just enjoy je lah mana mana holiday free yang ada.takyah la nak pakai annual leave sendiri.Hari ni macam biasa lah.Kembali busy dengan tugasan di opis.takder apa sangat yang menarik.

1
Ni wallet aku.

Saja jer nak tunjuk gambar wallet..wallet ni hadiah ada orang yang bagi..Tapi aku just wonder as da day goes by this wallet getting thick and thick..nak letak dalam seluar pun macam tak selesa.

2
Rupanya patut lah tebal semacam.Banyak Gilerrrrrr 'sampah' duk ada..maksud aku,banyak sangat resit dan atam resit yang sepatutnya buang..lama tak buat pembersihan wallet..sekali buat hambik ko.banyak benda terlarang.Duit takder pun.Kan bagus kalau wallet aku tebal sebab duit banyak..muhaaaahahahaha..

2A
Lately keadaan bilik di opis aku adalah mess!!real mess..banyak sangat mender duk ada sampai tak sempat nak setelkan semua..nak kemas tak kemas kemas lagi..mana nak sempat beb,nak pi meeting nak uruskan staff nak buat report nak submit memo itu ini segala memang tak sempat..aku harap Boss aku akan sampai tak lama lagi..i really need another key person in my section..tak terhandle sorang sorang..Insya Allah 1 mac nanti my new boss will arrived.sama sama kita tunggu.

3
4
5
Speaking of which,hari ni dapat 3 surat kursus..Next week punya Course..22 Februari ni ada meeting di Pasir Gudang,Then sambung lagi 23-25 di tempat yang sama ada Modul GPMS Course..Then ada course auditor 22-24 Hb kat Port Dickson.Masa adalah Clash,so aku just boleh pergi yang di Pasir Gudang saja..Yang Port Dickson tu hantar orang lain lah ganti.See,macam mana nak siap kerja kat opis..memang kena curi masa lah nak siapkan report terbengkalai.So next week seminggu aku akan berkampung di JB.

6
Ingat nak stay sampai malam tapi rasa takder mood.so pukul 7pm cabut keluar dari Opis then straight singgah di Pasar Malam Seberang Jaya..kalau pi pasar malam Keropok Lekor aku wajib beli.padahal bukan sedap mana pun Keropok Lekor kat sini.Ye lah aku bandingkan dengan keropok lekor kat terengganu manalah nak sama kan.

7
8
Teringin nak makan Nasik Kerabu..beli sebungkus tapi makan lepas balik dari Kuliah maghrib Balai Islam..Ustaz Suhaimi mengajar tadi,duk cerita pasal Nabi Muhammad bersempena dengan Maulidur Rasul kan..Alhamdulillah Tuhan pilih aku untuk dengar kuliah agama..banyak juga dapat input pasal Sirah Nabi..

Sekarang just tengok TV jer.Kejap lagi nak tidor.

Selamat malam semua!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails