Followers

Friday, February 11, 2011

NIKLI & YUSLINA : SELAMAT PENGANTIN BARU PART 2

Assalamualaikum.Dan Salam sejahtera.

Sebetulnya saya telah kehabisan kata kata untuk di ucapkan kepada kawan baik saya yang baru sahaja melansungkan perkahwinan pada hujung minggu yang lalu..Tahniah sekali lagi saya ucapkan.after all was said and done,here are The pictures that will tell us a thousand stories.

Enjoice!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 1010a11
Gambar-gambar di atas merupakan gambar majlis sambut menantu belah keluarga Pengantin lelaki..Unik sungguh kenduri kali ini bila disertai dengan hidangan sampingan Potato Spring dan Char Kuey Tiow..Petang tu pula beroutdoor bersama pengantin di Mengkuang Dam.Seronok juga kenduri kali ini bila berpeluang bertemu mata dengan beberapa rakan blogger dan rakan twitter..nanti aku buat entry khas pasal korang.

Apa-apa pun,Semoga berbahagia ke Akhir Hayat untuk pasangan Pengantin.

*confirm aku demam..badan mula panas dan sengal..Sekejap jer masa berlalu.sedar tak sedar seminggu berlalu pergi macam tu jer..

5 comments:

Syeeda Sobbihi said...

hang amik gambaq ka?? segak aihh.. :)

rasp said...

amvoi en NN share satu serkup dgn Mrs NN...lomantika d'amour gitu...
beautiful pics, beautiful couple!

sepul said...

saya kepingin sekali bergambar bersama saudara azimudin dalam persalinan baju kebangsaan namun tiada berkesempatan disebabkan kesesatan melanda jiwa mencari arah.

eh mamat NN ni berapa beradik sebenarnya?

sekian wassalam.

Suka Bebel said...

kawan baik dah lepas, kamu bila pula kawan?hehehe

eLLy said...

suka tengok gambar atas katil tu ..
Grrrr :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails