Followers

Monday, February 7, 2011

NIKLI & YUSLINA : SELAMAT PENGANTIN BARU PART 1

Hari isnin yang penat.

Hari ni ada Kursus di Hotel seri Malaysia Kepala Batas..bangun pagi tadi memang sangat liat...Rasa malas gila nak kerja.tapi tanggungjawab kena laksanakan jugak..Time course tadi ramai member tanya kenapa muka penat.haha..saya rasa sebab tak cukup tidur.

Hujung minggu yang baru saja berlalu penuh dengan aktiviti kenduri kahwin..maksud saya,kenduri kahwin sahabat baik Nikli Nodin dan Yuslina..Saya doakan kalian akan beroleh kebahagiaan dunia dan akhirat..Tahniah lagi sekali!!Majlis persandingan belah perempuan diadakan pada 5 Februari 2011 (Sabtu) dan majlis sambut menantu belah lelaki pada 6 Februari 2011(Ahad).

Mari kita layan gambar masa majlis persandingan & Outdoor pasangan pengantin baru  ini pada 5 Februari 2011.

Enjoice!!
1 2 3 4 5 6 77a8 9 10 11
Tengok orang kawen terasa seperti ingin memiliki pasangan hidup juga..My time will come.Insya Allah..after all,Nobody yang suka hidup lonely kan??kepada semua yang masih mencari cinta dan masih menanti pasangan hidup,Selamat berjaya saya ucapkan..Jodoh di tangan tuhan,tapi ikhtiar di tangan kita untuk mencari jodoh ..sama sama kita berdoa agar di permudahkan Jodoh dan di temukan dengan orang yang sesuai..

Insya Allah.

9 comments:

Fatehah A. said...

gambar last sangat cantik!

insyaAllah. jodoh kekadang datang tanpa kita sedar. cuma masa je yg tentukan

ciKmOt said...

all da best to you...hehehe

NM02 said...

kawin dah nikli ek. mmm..takpe, ai doakan moga yu bertemu jodoh yang sesuai dan serasi bersama. aminnn

Buzu Ediany said...

Axim...biasanya orang kata sapa yg jadi pengapits ni jodoh nya insyaAllah dh dekat2 lah tu...so tungguuu kot dalam 2011 kan...

CAHAYA said...

Cantiknya gambar. Mata spot terus kat Wondermilk! Cupcakes and Handbag Marc jacob. Wow!

Tahniah again NN and isteri. Selamat Pengantin Baru. ;)

rasp said...

nice shots...
suka tgk gambar2 outdoor...
gambar last u, i loike!

insyaAllah, akak pun akan doakan buat azim...

Nuriel said...

sejoli n cute! hehehe nice shot axim!

sepul said...

hensem boy preety girl awesome photographer.... :)

Zoul Brawi Lee said...

Congratulations to my old friend..:)
btw,it was a nice shot by the photographer..keep it up..cheers..:)

zoul :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails