Followers

Wednesday, December 24, 2008

StarBucks Wif Old Fren

Lama aku tak melepak kat Starbax
Tetiba rasa nak melepak kat starbax la pulak..
nak minum Frappucino kat sini..


Datang starbax ngan member masa belajar dulu
Kebetulan dia ada kerja kat Sungai Petani Kedah
So ada kesempatan jumpa la Kejap..

Bukan setakat minum jer
tapi siap makan kek Coklat ni lagik..
Shedddaaappppp!!

ni lah member aku masa belajar dulu
Helmi Zifruez bin Bahari
(motif letak nama penuh??)
tapi dia ni nak glemer punya pasal
dia tukar nama jadi Helmi Zafri
macam artis la pulop..
hehe

aku baru lepas balik kerja sebenarnya
terus mai melepak kat sini
Starbax Megamall Penang,to be precised

Sambil makan duk bersembang
sambil bersembang duk makan
sambil makan duk minum
lepas tu sambung sembang lagi
sampai dah takder topik lagi yang tinggal..

Kek ni memang bercoklat
lemak berkrim di sukai ramai
mampos la aku makin gemok pasni..


Lepas da siap minum sembang makan mengumpat,
baru gerak balik umah
si Helmi nak ke Sg.Petani
aku tolong hantarkan dia..
Dia tanak tapi aku insist..
bukan selalu ko datang kan??


*kalau korang masih ingat aku pernah jumpa Hemi kat Pasir Gudang dalam bulan November lalu..(klik citer ni)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails