Followers

Tuesday, December 16, 2008

When All is Said and DONE..


Alhamdulillah akhirnya aku berjaya mengupdate entri entri tertunggak,walaupun tak sepenuhnya lagi..actually gwe punya banyak kisah untuk di ceritakan..cuma ngak punyai waktu yang banyak untuk laksanakannya..

antara entri backdated :

yang ada link tu entri yang dah siap..yang takder link tu entri yang bakal menyusul nanti...Check it out Guys...

ok aku da siap siap nak balik dah..

tata..titi..tutu...

Until my finger touch da Keyboards again..

*makcik ngan pakcik aku dari Kota Bharu Kelantan datang Penang bawak anak anak berjalan,diorang sampai ari ahad baru ni.....diorang tumpang rumah aku..malam ni nak bawak diorang pi makan mee udang Kat Sg.Dua..nyum nyum...

14 comments:

pearlEJ said...

mee udang Sg. Dua... wallahhhhhhh!!

sHwEeT ByAtcH said...

wah.. bz bangat erk skarg..

recently i ade g a kedai.. kt juru.. seyesly sedap!! mknan seafood..

axim said...

Kak EJ,

memang walllah!!sedap bangat..esok i update entri mee udang..hehe

===================================

Shweet Byatch,

haah...quite busy ler....

Nem0 o0h Nem0 said...

bz sgt yek bro,nti sila la updated selaju mungkin ok?

oRyen said...

hye bro, bnyak gak yg t'tunggak ek :D sma la ngn org, bnyk entry yg lum post :( huhuu... (lama tul xmsuk page bro) -quit bz

Inah said...

ayyaks..byk nye entry :P

Dakjaat™ said...

axiiimmmmmm!!!!

ita.itu said...

wah gigih ko update ek..nak lawan sp nih? kah.kah.kah

BurungBelatuk said...

selamat kembali...sekali nengok berlapis n3 da,ke3....kang aku jenguk satu2...peace

sepul said...

hamik ko..sekali bubuh bapak punya byk

Lily.Lulu said...

sabar na ..
tengah nak dok khatamkan entry satu persatu

hehehehe
:D

2L2M.... said...

mee udang sg. dua?? kat mana? sedop ke? Firday ni balik penang nak gi cuba.....nyum...nyum....

mummysyafie said...

axim bz erkk..sama macam akak..hujung tahun ni mmg bz giler kan

runescape power leveling said...

i agree your idea ! very nice blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails