Followers

Wednesday, October 6, 2010

BURGER KING vs NASI CAMPUR

Saya nak cerita pasal Tengah hari tadi.

Kawan saya ada SMS saya beritahu BURGER KING ada buat Promotion beli whopper dengan harga RM1..Kebetulan beberapa hari yang lalu Burger King buat julung julung kalinya melebarkan sayap di Penang..Bertempat di Sungai Pinang.so apa lagi saya ajak kawan kawan Opis mai menyerbu dengan harapan nak lunch kat sini.

1

Bila tiba di tempat kejadian,punya lahh ramai manusia yang beratur dan membanjiri tenmpat makanna segera ni..Terus kami semua membatalkan hasrat dan beralih kepada rancangan lain,Makan nasi campur di kedi gulai Ikan Semilang.

2

Nama kedai jer Gulai Ikan semilang.aku mai sini bantai nasik ngan Ayam Goreng jugak..kat kedaiu ni terkenal dengan kuah Gulai yang mantap,Gulai Ikan semilang semestinya..berhati hati kalau nak makan ikan semilang kat sini sebab harganya mahal..seekor ikan semilang paling murah pun RM7..paling mahal RM10 seekor..Mahal kan.kalau nak try boleh laa..

2a

Sambil makan sambil sembang dengan rakan sekerja..lansung saya terlupa hasrat nak masukkan letrik ke Rumah baru.saya akan berpindah ke rumah baru tak lama lagi..mungkin hujung minggu ni dah dah start usung barang mana yang boleh..

3

Kedai makan sebelah laut..perkampungan nelayan sangat

4

nampak tak Penang Bridge sayup sayup di belah kanan gambar?

5

Encik Salman,sempat lagi beli Super Ring lepas lunch.makan dalam kereta on the way balik stesen.Dulu masa kecik kecik aku makan jugak..sekarang tak makan.malas nak Orenkan tangan.hahaa..Kesimpulannya Burger King dah buka di Penang,so tak dapat lah aku nak berlagak lagi kampung aku ada Burger King..hahaha

Hari ni hari yang sangat sibuk.

In fact,hari hari saya sibuk sekarang..

Kesian tak?

*malam ni kena tidur awal..kalau tak ada orang marah..Gudnite!!

11 comments:

dr itu! said...

fuh pindah rumah?penat tue!

selamat malam bro!a

kucingorengemok said...

mana boleh main terjah²... orang beratur 2 jam tau (bukan aku)

sepul said...

Tahniah dan selamat berpindah randah.
Makan super ring merupakan kegemaran saya di waktu lapang ketika kecil dahulu.

azimask said...

slamat berpindah randah.. suka cara susunan rumah lama axim.. chantekk...

burger king mmg diserbu semalam.. merasa juga sebab parents beratur.. tapi masa tuh takder orang... sebab awal.... heeheeheh

Benedict Bernard said...

if i have a choice.. i go for nasi campur :)

BuzuEdiany said...

Wahhh nak pindah rumah...bagueh2...selamat mengangkut barang2...nak pindah p mana lak??

mazddaud said...

Burger King?? McD tetap di hati....hehehehe

Wahidah said...

mahalnye ikan sembilang..

teringt ikan keli goreng garing2 bercili sedap nyaaa...

mn nak cr kat sini..mmg nan ado la kan...

:)

en_me said...

sampan pown leh tenggelamm kanns.. ehehe

mummysyafie said...

RM1 je, patut la orang mai serbu. semalam akak lepas makan nasi pun layan golden ring..sampai menjilat jari.

Gadis Kampung said...

Jom join contest saya boleh menang RM101.00 http://nukilangadiskampung.blogspot.com/2010/10/join-my-contest-be-my-followers.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails