Followers

Tuesday, December 23, 2008

Happy birthday to the best DAD I know

Ayah lahir pada 23 Disember 1948
yup...hari ini 23 Disember 2008
HARI ULANGTAHUN KELAHIRAN AYAH YANG KE-60


Selamat menyambut ulang tahun kelahiran ayah..axim ucapkan semoga ayah akan sentiada di panjangkan umur dan di murahkan rezeki..
axim sentiasa tahu ayah memang seorang yang penyayang dan sangat mengambil berat..You are the best dad I know-A father I love and respect,A dad who fulfills all his dutiesTo teach, to guide and to protect us..

Semoga setiap hari yang ayah lalui mulai hari ini akan sentiasa di limpahkan berkat dan rahmat dari Tuhan..Selamat Hari Lahir ayah..
Ni gambar masa my family datang ke Penang hujung tahun 2007..such a great memory i think..i really love my family,more than i love myself..
Sambutan Hari Lahir pada 2006 untuk ayah..tapi masa ni combine sekali dengan tarikh lahir Kak Tie,abang Shuk dan Cute Little Ika(anak kak Tie)


Bertempat kat Impiana Resort,Kuantan Pahang

Kitorang pakat pakat belikan ayah HandPhone N70 untuk aya...Kebetulan masa ni memang ayah nak beli HP ni sangat sangat..Tapi kitorang dah belikan dulu..:)..seronok tengok ayah Happy..

ni plak Birthday Cake untuk ayah tahun lepas(2007)..ayah suka makan Buah tu yang kitorang pakat pakat carikan kek yang berkonsepkan buah buahan untuk his Big Day..
Untuk tahun 2007 kami belikan Jam Tangan untuk ayah..kongsi sikit sorang mana yang ada then belkan dia Jam Tangan..Bukan material menjadi Ukuran tetapi ingatan yang tersemat di dalam diri lebih menjadi keutamaan..
(tahun ni apa kita nak belikan untuk ayah ekk??)

Ayah memang kuat membebel..itu kami semua maklum..tapi itulah ayah yang kami kenal-punyai hati yang sangat baik dan lembut walaupun luaran nya tegas dan agak garang..kadang kadang bila aku bersendirian kat sini aku jadi rindu nak dengar suara ayah membebel...
dalam Bulan May 2008 arituh ayah di sahkan menghidap sakit buah Pinggang-buah pinggang ayah gagal berfungsi dan ayah harus jalani rawatan Hemodialisis 3 kali seminggu untuk cuci Darah yang bertoksin..Ayah tetap Redha dan anggap tu semua ketentuan Tuhan.

Walau apa yang terjadi axim nak ayah tahu yang mak dan anak-anak semua sentiasa ada dan memberikan sokongan kepada ayah..we all LOVE you so much with all my heart and Soul..Ayah tetap akan jadi HERO dalam diri axim sampai bila bila..
Sekali lagi selamat menyambut Ulangtahun Kelahiran Ayah..
Semoga ayah akan sentiasa dikurniakan Kesihatan yang baik..
I will always LOVE you..
Thank you so much ayah
For always being There for Us

LOVE,
-axim-

3 comments:

Ziana said...

Happy Birthday to ur dad!!!

Moga di panjang kan umur... di murahkan rezeki.. ceria n happy di samping anak2 and cucu2...

:)

MOLY said...

happy belated birthday buat ayah axim ..

semoga Allah panjangkan umurnya, diberi kesihatan yang baik dan dilindungi olehNya sentiasa ..

Amin ...

Zumie said...

happy befday to ayah axim...
moge panjang umur dan dimurahkan rezeki:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails