Followers

Monday, June 22, 2009

Baby Gumuk Comot

Rindu pulak kat budak ni tetiba..

Duk tengok gambar gambar..

masa balik kampung dua minggu lalu..

Banyak sangat cerita belum di kongsi di sini..

Pelan pelan kayuh k..

Ada masa aku Update cerita tertunggak..

1

Si comot Nuyul ni dah besar sekarang..

Dah pandai berjalan..

Last time jumpa masih merangkak..

Budak-budak kan..

Tumbesaran memang pantas..

2

Yang Pasti Nuyul tetap comel

Dengan Kasut Barunya itu..hehe

Pok Zim windoo sama kamoooo!!

*adehhhhh awat laa kepala duk pening dari petang tadik nih..aku ada silap makan kah?

14 comments:

Ziana said...

Pok Xim..
kasik pinjam nuyul 1 hari leh??
mo wat teman shopping!!
:P

bolat btui dia..geram plak!!!

just nice crocs tuh..
tomei tomei!

s0l0 m0l0 + sinGle minGle + s0rG s0rG said...

c0mey nyer !!!~
;)

GRuNGe said...

Anak kamu ke xim? Lalalala. Bila kenduri kamu, tak announce pun dekat blog. Lalalala.

P/S: Maaf Xim, hobi saya mengusik orang.

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uhuu..comel nyerr..rs nk cubet pp die...uhuu... Pok zim...hehehe

muadzlife said...

hehehe..pok zim kene p jumpa nuyul lagilah kalo nak lepas rindu..

**alaaaa.. budak je ke yg cepat tumbesaran...??**

hehehee...jgn marah. take care

jerry maguire, jr. said...

darn she's so bloody cute!

Dakjaat™ said...

hehehehe! comot giler :)

ddyana said...

nuyui ni lah yang isap saye punya elmo smpi naik lemau..haippp...tapi nuyui temoks neh mmg la cute..tggu la orang dtg sana akan ku geget dia smpi dia lak jadi lemau..hehehe

CAHAYA said...

comel!

Lily.Lulu said...

tembamnya dia
comeynyaaaaa !!

nak picit2 jek pipi gebu dia tuh !!
:D

CATZ said...

muka nuyul ada iras pakcik axim dia laaaaa..tembamnya huyul..meh kita cobits sket...tgk nangis takk..

fusarium solani said...

pok zim, bila pulak nak dapat nuyul sendiri?

Ryana said...

you feeling lucky, punk?





pasni 'mula bertugas' ilangla pening..ehehe

zamspotte said...

comelnyer... kenapa rindu-rinduan?? kalo jumper bley kasik cubit pipi tak??

Actually, nice blog... I've link up your blog in mine: http://zamatglance.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails