Followers

Saturday, June 19, 2010

GERMANY DEFEATED BY SERBIA,ENGLAND GOALLESS DRAW,USA VS SLOVENIA 2-2

Semalam seronk nak tengok Germany main.

Lawan Serbia,pukul 7.30 pm..Tapi hampa sebab Germany kalah 1-0..Paling frust sebab Penalti yang dapat tidak di sempurnakan dengan baik oleh Lukas Podolski.Takder rezeki lah tu..Miroslav Klose pulak kena Kad merah,tinggalkan Pemain Germany 10 orang pada minit 37'.

1

1

Jovanovic (Serbia) menjaringkan gol pendahuluan pada minit ke 38',sejurus seleps Klose keluar..banyak jugak Germany dapat shot masa first half,Podolski try nak shoot dari jauh pada minit ke 7',Klose ada buat cubaan nak tanduk masuk,dan khadera shoot kena palang..Second Half Serbia lebih mengganas dan Germany takder Luck..

2

3

Untuk next game bertemu Ghana,Germany kena menang untuk memastikan kedudukan selesa..Aus rasanya memang akan terkeluar dah..Cuma kekalahan malam tadi menjadikan peluang semakin tipis untuk Germany bagi kumpulan D.Apa apa pun aku harap Germany mampu mara ke semi final nanti.

Perlawanan antara SLOVENIA dan USA menyaksikan seri 2-2 dengan gol dijaringkan oleh Birsa dan Ljubijankic bagi Slovenia,dan Donovan & Bradley bagi USA.Peminat england pula semua kecewa apabila hanya mampu seri 0-0 dengan Algeria,menjadikan peluang makin tipis bagi England untuk mara.

Sekian berita FIFA dari AXIMUD.

*Bersiaran dari Ampang,Rumah my kekanda tersayang.

2 comments:

Wahidah said...

serbia mmg mengganas la game ne..dahsyat la serbia..salute la...:P

Faisal Admar said...

haha. klose oh klose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails