Followers

Saturday, October 2, 2010

AIRASIA - 100 MILLIONTH GUEST COUNTDOWN

Advertorial sticky post .Scroll down for the latest entries.

Sekarang AIRASIA,sebuah syarikat penerbangan bukan lagi asing bagi kita semua.

Bagi aku AirAsia betul betul merealisasikan impian kebanyakan rakyat Malaysia untuk melancong sama ada di dalam negara mahupun ke luar negara dengan kos yang murah dan amat berpatutan!Aku merupakan salah seorang yang tidak akan terlepas dari mengikuti perkembangan AirAsia jika ada Promosi terbaru,demi mendapatkan Harga tiket yang murah untuk melancong dan melihat negara orang lain.

14


2

Bertempat di Queensbay Mall pada 26 September yang lalu,satu 'Road show' telah di adakan,bertujuan untuk mengajak para pelanggan mereka yang setia untuk berkongsi kisah sama ada suka ataupun duka sepanjang menggunakan perkhidmatan syarikat penerbangan kos rendah itu..Dan sudah tentu aku tidak melepaskan peluang untuk berkongsi pengalaman dan kisah yang ada.

3

4

How's AirAsia Change your life?

Itu soalan yang ditanyakan kepada aku,dan nyatanya AIRASIA memang telah mengubah hidup aku ke arah yang lebih baik,in terms of knowing other people's Country,learn new Culture and most importantly : Since i love Photography so much,by travel to another country give me a chance to capture some dramatic moments and very nice building out there!!and it's all because AirAsia,that provide me a pretty good deal for ticket.

5

My first destination with this airline - HONG KONG & MACAU

Pada bulan Mei 2009 yang lalu,aku berkesempatan menikmati keindahan bandaraya Hong Kong bersama dua lagi teman yang berkongsi minat yang sama..a lot of happy moments yang sentiasa terpahat di ingatan sepanjang journey in Hong Kong in Macau..i love the fact that i could captured so many beautiful landmark and splendid scenery over there!

6

Pada Bulan Oktober 2009,kepulauan BALI pula menjadi pilihan.

Dengan harga tiket pergi balik kurang dari RM100,AirAsia semestinya satu pilihan yang bijak!!kami beli tiket masa promosi..Bali juga merupakan tempat yang aku sentiasa ingin jejaki..dan akhirnya aku selamat pergi dan selamat pulang..Bali merupakan sebuah pulau yang penduduknya berpegang kuat pada agama dan adat(Hindu).not to mention,it's a nice place if you want to enjoy the sunset or sunrise.

7

Januari 2010- HO CHI MINH CITY in VIETNAM pula kami jelajahi.

Ho Chi Minh City mempunyai banyak bangunan yang menarik kesan tinggalan penjajah..perkara yang paling aku tak boleh lupa pasal Vietnam-makanan ruji penduduk di sini iaitu Beef Noodle yang di kenali sebagai PHO..Rasanya yang lain dari yang lain menambat hati,dan tidak mustahil aku akan kembali ke sini lagi demi mencari semangkuk Pho yang sungguh enak itu!

8

Pada bulan Februari 2010,dengan AirAsia juga aku dan beberapa rakan yang lain melawat MIRI & BRUNEI.Walaupun Miri merupakan sebuah bandar yang kecil,namun Miri punyai pantai yang indah!Luak Esplanade dan Tanjung Lobang pasti kekal dalam ingatan aku sampai bila-bila!Tidak di lupakan juga a day trip ke Brunei..

9

Mac 2010 - Kami fly lagi dengan AirAsia,ke destinasi Domestik-KOTA KINABALU.

Melawat rakan lama di sana,di samping bercuti dan mengexplore Kota Kinabalu..Snorkeling di Manukan island,Keenakan Kepak bakar di Tanjung aru,keindahan Tip of Borneo,dan kehangatan air panas di Poring masih terasa hingga ke hari ini..:)

10

Last but not least,recently in July 2010,we fly to BANGKOK and enjoy a pretty good vacation in Bangkok & Pattaya..Bangkok,Land of smile really gave us a big smile on our face..and again,Thanks to AIRASIA for making our dreams come true.Next destination dah ada dalam perancangan iaitu pada Januari 2011,Mac 2011,dan Jun2011..semuanya with AirAsia,Destinasinya akan aku kongsikan kemudian.

11

''with AirAsia,Now everyone really can fly..we really can afford to by the ticket,as long as we patient enough to get the pretty good deal while they goes under promotion..With AirAsia,Now everyone can fly..:)''

12

Thank you for the Friendly Crew!:)

13

meet another Bloggers too..:)

1

Bermula dari 2 kapal terbang sahaja,AIRASIA kini mencapai pencapaian yang boleh di banggakan apabila menjadi the world's best low-cost airline bagi dua tahun berturut turut!!Satu peraduan di adakan bagi berkongsi pengalaman bersama AirAsia dalam misi menuju ke arah 100 million pasengger.So tell them, "How has AirAsia changed your life for the better?"and you might just walk away with FREE FLIGHTS for a life-changing experience!

Maklumat lanjut berkaitan peraduan ini boleh di layari di Laman web ini :(CLICK THIS LINK YAAA!!!)

Apa tunggu lagi?ayuh kita join sebelum Tarikh tamat!!

( DISCLAIMER :  This is sponsored post )

16 comments:

Anonymous said...

Sepatutnya semua GLC ni kena jadi swasta sepenuhnya baru lahir syarikat macam air asia nih..

@xiM said...

ANON,

saya amat bersetuju!!AIRASIA memang company yang cepat naik!strategi pemasaran diorang bagus dan berkesan.sesuai dengan orang yang suka travel macam aku ni.:)

rasp said...

Air Asia nie mmg baguih laaaa...
depa byk offer opportunities utk kita travelkan...
gud luck with tis entry...
'i believe i can fly...'

mazddaud said...

Air Asia really an answer to my dream vacation..:-)

Tgh tunggu Air Asia fly to USA pulak...hehehehe

sepul said...

saya sangat bersetuju dengan encik axim... suatu ketika dahulu semasa saya kecil, kami sekeluarga pi jakarta pun dengan harga tiket mencecah hampir RM500 ++ seorang.

Selain travel, banyak bandar-bandar kecil dah berkembang pesat samada dari segi ekonomi mahupun sektor pelancongan melalui hasil yang dijanan oleh Air Asia.

Sekian Berita Terkini Encik Sepul.

Unknown said...

sehingga saat ini saya masih belum berkesempatan naik Air Asia....
Insya-ALLAH utk ke Kuching nanti,
saya akn cuba naik Air Asia....
Dan semestinya naik dari PEnang kan:)

I believe I Can Fly...

@xiM said...

RASP,

thanks akak!!

@xiM said...

MAZ DAUD,

jom pi London dulu jom??

@xiM said...

ENCIK SEPUL,

terima kasih atas laporan terkini yang sangat ringkas dan padat..

@xiM said...

CIK WANIE,

mari lah pakat pakat berjemaah naik AIRASIA..

Wahidah said...

br 1st time naik airasia time pi kuching...n harga die mmg sgt murah bile time promo...keep on moving airasia

NN said...

AA helps me flying back every month to my hometown..
MYY-KUL-PEN..

best best best especially tang harga tiket..
who would give you return tix abt RM45 to Jakarta, RM80 to Bali, RM130 to Saigon and Miri only RM15..?? Crazy hahh..??

Thank you..

mummysyafie said...

eh..sejak bila jadi camni? hihihi...masuk akak sejak bila jadi jurucakap airasia..satu perubahan yang positive..bravoo

@xiM said...

WAI,

mari lah sokong AIR ASIA..:)

@xiM said...

NIKLI,

you are most welcome..(bagi pihak AIRASIA..hehehheeeE)

@xiM said...

KAK NOR,

ni advertorial nuffnang..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails