Followers

Monday, February 25, 2008

Aku Anak Dagang

Tengah ambik angin kat kawasan perumahan TNB ni tetiba kenangan lama terimbau..kenangan masa mula-mula aku sampai kat kawasan kuarters ni..masa mula-mula sampai dulu aku tumpang rumah teman jurutera kat stesen aku ni,nama dia Halim Sammuri(safety engineer).kebetulan masa tu dia bujang lagi so aku tumpang dulu rumah dia dalam 5 bulan jugak..before aku dapat umah sendiri.

Dekat blok F ni la dulu tempat aku menginap dan menumpang,hehe,nasib baik tuan rumah jenis selamba dekk jer...so takder la rasa segan sangat..dalam 5 bulan lebih pastu barulah permohonan aku untuk dapat umah sendiri di luluskan,su aku pun segera berpindah ke blok D pula,tanak la ganggu privasi orang lama-lamA,lagi pun si halim tu pun da nak kawen,


*ni lah blok D tempat aku tinggal skang...nampak tak keter aku di balik pokok tu,
*umah aku tingkat dua yang ada langsir berikat kiri dan kanan tuh..

Kepada halim terima kasih sebab sudi kasi tumpangkan umah dalam 5 bulan tu..tapi skang dia dah pindah tempat kerja pun,dia transfer ke kL sebab bini dia kejer sana...terbalik pulak dah,biasa bini ikut laki ni laki plak kena ikut bini,huahuahua,mana-mana lah..dengar khbr skang bini dia pun dah mengandung,harap lahirkan anak yang sihat nanti..
*hidup kita ni penuh dengan lipatan kenangan kan?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails