Followers

Thursday, February 28, 2008

Time for MyselF

Akhirnya selesai la majlis yang julung-julung kalinya aku join untuk terlibat sama menjadi urusetia,dan atas kerjasama semua pihak majlis tadi berlansung tanpa sebarang masalah pun.agak penat juga bila dah kena berlari ke sana dan ke sini untuk kelancaran program..tak apa lah,bukan selalu dapat sertai program yang macam ni..at least dapat lupakan hal-hal pejabat buat sementara.

Selesai majlis semua penerima anugerah beransur pulang ke hotel masing-masing..aku pun balik sekali la,apa lagi mau tunggu kan,hehe..hal-hal lain tu biarlah AJK di sana yang uruskan..Bila masuk je ke bilik hotel aku rasa nak merelakskan badan...teringat bath tub dalam bilik mandi,hmmm ni kalau berendam ni best jugak...bleh la relaks sket dan berkhayal ke alam fantasi..haha

*huuuhhhh...leganya dapat merehatkan badan......ni kalo tido pun best jugak..


*dan nak jadi kisah memang aku tertidur betul,(dalam 20 minit),nasib baik tak terlemas ke dalam bath tub ni...



*lega rasanya dapat mandi + merehatkan badan + tido sekejap..


*mana pegi baju-baju aku ni?

Untuk hari ni da takder aktiviti apa pun,semua dah mengorak langkah wat hal masing-masing...aku?jap lagi juz nak lepak-lepak jer dalam living hall ni tengok star movie lagi bagus...malas la nak kuar...tunggu malam la baru kuar jalan-jalan..


*layan citer lama kat cinemax,tah apa citer ntah main tengok je lah..tapi ok la,citer action pax

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails