Followers

Friday, February 29, 2008

Last Meal@Vistana

Pagi ni pakat-pakat untuk sarapan pagi ngan rakan-rakan AJK yang lain.Diorang akan terus balik ke KL pukul 11 pagi ni.

*yang belah kanan tu kak zaharahton dari HQ bangsar,KL
*menu pagi ni:nasi goreng kampung + sambal pedas kupang + bilis,timun dan telur.
*ubat untuk kasi sakit perut di pagi hari,hehe
*yang belah kanan tu brader driver standby dari TNBD jalan anson
*ni plak dua-dua dari Sj Gelugor.

Rasa makanan pagi ni boleh lah...sambal pedas kupang tuh aku suka..yang lain-lain tu biasa jerk.takder yang lain-dari yang lain pun.Lupa lak nak merasa air kiwi tadi..hmmm takder rezeki la tu.

*orang kata breakfeast kena makan banyak-banyak...betul ker?

4 comments:

Ted said...

bro, tu makan pg ke lunch?heheh

axim said...

axim to ted:

tu nama dia brunch...combine skali sebab tengahhari takmoh makan,hehe,
morning ted!

Anonymous said...

axim, vistana penang mmg best. sy baru balik oustation there bulan februari. makanan dia superb..bilik dia bersih jer.

bluehikari.com

axim said...

axim to rudy:

yup,agree with u..vistana quite ok,with good service and accomodation.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails