Followers

Monday, February 25, 2008

HEROES

Dari pagi ni aku tak wat aper-aper,just wat marathon siri Heroes season 1 yang skang tengah tayang kat TV3,aku donlod dari internet dan tengok sumer eposides untuk season yang first ni..actually masa citer ni tengah tayang kat ASTRO channel star world aku dah tengok tapi ada jugak episod yang tertinggal..untuk refresh balik aku donlod je sumer dan memulakan sessi heroes marathon di pagi ahad yang berbahagia ni..yak yak yak..

Secara amnya citer heroes ni mengisahkan sekumpulan manusia yang punya kebolehan istimewa sacar spesifiknya dan bila dah ada kuasa istimewa ni macam macam lah pergolakan berlaku,ye lah bila da ada kuasa maka keinginan untuk kuasai dunia ni pun wujud,maka dari idea itulah tercetusnya garapan cerita bagi siri heroes ni..macam biasalah bila dah citer hero hero ni mesti ada team baik dan team jahat,tapi masing-masing ada kuasa la..dan yang baik nak selamatkan dunia ni,dan yang jahat plak nak kuasai dunia ni..hmmm macam-macam...tapi best wooo citer ni..baik korang start tengok..

Skang dah start season 2 dah,kat channel 701 star world,dan ghupenyer banyak lagi watak-watak baru yang muncul dengan kebolehan yang berbeza-beza...hmm menarik-menarik..dan actually aku dah pun siap donlod sumer episod bagi season 2 ni,tunggu masa nak tengok jer..pasni aku bleh la story kat korang ending season 2 ni macam mana,haha,

*gambor poster kat atas tu watak masa season 1,dan ada yang dah mati pun bila season 2 bermula..

**aku try nak cari season 3 nak donlod tapi takder lagi,kena habiskan tengok season 2 dulu ni..

***kalau aku diberi pilihan aku nak jadi macam peter petrelli,boleh serap sumer kuasa orang lain,maknanya lagi power dari orang lain sebab ada multiple power

****credit pada Tim Kring sebab dah hasilkan satu sequel yang sangat menarik dan hebat!

*****nanti kalo ada masa aku citer setiap satu hero tu dengan dia punyer kebolehan sekali..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails