Followers

Tuesday, February 26, 2008

Puasa Tanpa Niat = Dinner

Bila perut sudah berbunyi maknanya ia minta untuk di isi.Aku terlupa arini aku belum jamah apa-apa makanan lagi,just minum air jer..kalau tak minum air jarang kat opis tadi aku leh di kategorikan sebagai berpuasa sunat di hari isnin ni.terasa macam nak makan masakan melayu,so aku pergi kat kedai melayu yang paling hampir ngan umah aku,restoran pak samad(bersebelahan ngan megamall penang).Sekarang aku cuba untuk membiasakan diri makan sorang-sorang..

Menu yang aku order untuk makan malam ni ialah:nasi paprik + telur dadar + air suam,ok la tuh untuk sorang-sorang makan..tak perlu membazir..






*rasa nasi paprik ni boleh tahan...sedap...ataupun sebab perut aku yang lapar?
*ini namanya air suam-suam kuku
*nasib baik pinggan,sudu ngan daun limau purut tu tak menyelerakan aku,kalau tak aku telan jer..

Sekurang-kurangnya aku masih diberi kesempatan untuk merasa nikmat ini..terima kasih Tuhan.

2 comments:

Ted said...

ya allah, licin.

Ala, kita leh geng ..ted selamba je makan sorang2..lagi syok.Cepat!

axim said...

axim to Ted:

axim da lapar sangat tu yang licin terus,hehe
jom kita geng sama-sama makan sorang-sorang k..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails