Followers

Friday, February 29, 2008

Antara Mimpi dan Realiti

Hari ini saya memutuskan untuk pulang sedikit awal daripada biasa..cuma mahu mencari ruang untuk melepaskan lelah seharian bekerja....saya sedikit penat hari ini..dan terfikir untuk merebahkan badan pada tilam yang empuk dalam kamar..namun belum sempat saya berfikir dengan lebih panjang,saya sudah hanyut,dibawa mimpi entah ke mana-mana.

4 jam kemudian..

Telefon bimbit saya berbunyi,memisahkan antara mimpi dan realiti...saya bangkit,jam sudah menunjukkan pukul 12 tengah malam.. dalam hati saya tertanya-tanya siapa pemanggil ini..

Bila saya lihat di skrin telefon untuk memastikan siapa pemanggil itu,saya terkaku..kerna nombor itu amat saya kenali.

'hello...awak..tengah buat apa tu...just want u to know that i just really miss u so much...'

Dan kata-kata itu sudah cukup untuk mengungkai kembali segala kenangan lalu satu-persatu.

6 comments:

Anonymous said...

Rudy2Axim>>> 1. anak Ganu tak tahu plak sy sbb tu under persatuan anak kelantan di perantauan.

2. Pusat Rawatan tu kat tmpt keje sy di KL.

Bluehikari.com

Ted said...

adeh, sape pulak tu?

@xiM said...

axim to rudy:

tq atas maklum balas.

axim to ted:

kekasih gelap saya..hehe

Anonymous said...

who's dat?

@xiM said...

axim to sham:

kan da cakap kat atas tu...kekasih gelap ku...hehe

Finaz said...

nice blog neway~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails