Followers

Wednesday, July 28, 2010

PORT DICKSON & PASIR GUDANG

PORT DICKSON,NEGERI SEMBILAN

1 2 3 4

PASIR GUDANG,JOHOR BHARU

5 5a 6 7 8 9 10 11 12

*Currently in Pasir Gudang..Business Purpose.

22 comments:

Cik Wanie said...

Dari utara sampailah ke selatan u jelajahi,
tapi x pe,
demi kerjaya kan:)

apapun take care

nasazfrog... said...

aduyai gile dokek ngn umah den,, nanti den kol...

rasp said...

dah slamat sampai pasir gudang...
nampak marvellous otak2 tu...

kucingorengemok said...

ada suggestion tempat makan sedap kat port dickson?

Ziana said...

gambo kedai rahmat ngan rojak asma mane..?
must visit :)

Wahidah said...

PD sudah..lepas ne mesti entry singapore lak kan..:)

lily lotus said...

best :)...especially tang cottage tu

mummysyafie said...

kursus lagi ke zim?

@xiM said...

CIK WANIE,

betul..
u take care too..:)

@xiM said...

KAK NASAZFROG,

insya Allah esok leh jumpa ok..

@xiM said...

RASP,

sedap otak otak tu!!

@xiM said...

KOG,

aku kalau ke Port Dickson memang tak lepas untuk singgah di NASREEN SONGKHLA restoran..masakan panas yang sangat sedapp!!!!!!!

@xiM said...

ZIANA,

rojak asma tak pi lagi..hehehee

@xiM said...

WAI,

lepas ni entry makan di Kedai Rahmat dulu..

@xiM said...

LILY LOTUS,

Cottage ni sangat best..ok lah untuk bajet hotel..likes!!

@xiM said...

KAK NOR,

haah..kursus kat JB sampai jumaat..:)

eLLy said...

Ko singgah tak kat DIVA karaokey tu?

nikli said...

nak jugak rojak asma.. bole bungkuih kaa..? xbasik kan..?? otak2 jugak..

Beruang Madu said...

Alamak.. Rose Cottage... hehehehe ada kenangan manis kat situ tu... wakakakaka....!!!

@xiM said...

KAK ELLY,

ingat nak singgah tapi tak sempat lah kak..hehehehee..

@xiM said...

NIKLI,

ok aku dah bungkuskan untuk hang ngan kak dona sekali..:)

@xiM said...

ABANG BEAR,

ehem ehem..kenangan manis apakah itu..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails